Moi olen 15 v tyttö ja täytän ensi vuonna 16... haluaisin ensivuonna yhteen pizza paikkaan kesätöihin mutta en tiedä miten voisin hakea sinne... pitääkö mun mennä paikanpäälle kysymään vai pystynkö laittaa sähköpostilla sinne viestiä vai miten mun kannattaa toimia ??... pliis auttakaa !!!
osaisiko joku auttaa ????
5
150
Vastaukset
- jennapaa
Ps. Otetaanko pizza paikkihin töihin alaikäisiä ??
- suvaitsevainen
Kyllä mä luulen, että karvakädet ottaa. Niiden kanssa voit myös unohtaa turhat muodollisuudet, verokortit yms.
- Paikan päälle
Olen ottanut paljon porukkaa töihin aikonnaan- mene vaan paikan päälle , esitä asia ja kysy oisiko tarvetta työntekijästä. Niitä sähköposteja tulee niin pilvin pimein että toista ei erota toisesta.
Niin että reippaana, siistinä ja asiallisella asenteella sinne vaan. Muista olla positiivinen- ei korvasta korvaan pakkohyvmyä , ei ylimeikkiä, ei teinivaatteita, korkkareita, fritsuja.. no tiiäthän nämä.
Ja että tarvittaessa voit jo aiemmin tulla harjottelemmaan vaikka kiire-apulaisena.
Asenne ratkasee, tsemppiä vaan :o)))- Paikan päälle
Ai nin ja 15v saa ottaa ihan laillisesti jo kesätöihin, veroprosenttihan on sillon vielä nolla joten kaikki tuotto on sitten puhdasta sulle. Henkkarit siis mukaan vielä.
- ghfkgjlhkj
Hygieniapassi pitää varmaan olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897