Hei.onko täällä kellään mondeon omistajalla mennyt jo abs yksikkö rikki ja oletteko vaihtaneet? Mulla vm.02 ja koodi tulee vas.takapyörä ei tule sähkö ja kaikki anturit testattu ja kaapelit käyty läpi ne ok,vas.taka vielä uusi napa kokonaan vaihdettu. Sillä vain jos pitää paikkansa että abs yksikkö vika niin taitaa jäädä vaihtamatta tulee niin arvokkaaksi työ auton arvoon nähden.
ABS YKSIKKÖ
4
160
Vastaukset
- purkaamosta uus
Eipä juuri ole ollu, onko johdot ehjät abs boksille asti varmasti vika voipi olla pumppu yksikössä jossa venttiili simahtanut.
- foordisti
Se venttiili vika ei kyllä esiinny pyörintänopeusanturi virheenä.
- foordisti
vaihdappa kiusalla anturin johdotuksia toiselta puolelta toiselle, Vaihtuuko vikapaikka.
Kuinka suurella virralla olet johdot koettanut? Jos yleismittarilla niin se ei kyllä ihan riitä. Hei.autokorjaamo tarkista ja mittasi joten kaipa laitteet oli kunnolliset. Kysellään valmiiksi löytyykö uudenmaan alueelta yksityistä korjaajaa joka vaihtaisi yksikön jos hommaan toimivan käytetyn yksikön?vastaukset mieluiten sähköp. one55@suomi24.fi työhinta millä tekee kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738