Bulimikon painoindeksi

Olen_pulassa

Usein bulimikot ovat normaalipainoisia, toki ali- ja ylipainoisia sairastavia on myös. Mikä sinun painoindeksisi on?

Onko kovinkin vaarallista olla alipainoinen bulimikko (ahmimista ja oksentelua monta kertaa päivässä) painoindeksi on noin 13 ja olen 17-vuotias. Anoreksiaa sairastin kaksi vuotta ja heti perään bulimian oireet ollut kuvioissa nyt reilut kaksi vuotta. Tällä hetkellä en ole hoidossa... Tuntuu, etten pärjää enää...

4

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angelbone

Ainut keino on pitää ruoka mahassa. Ole rohkea, äläkä raukka ja anna tunteille valtaa. Se paha olo johtuu siitä, kun riuduttaessa itseäsi keho menee turraksi kärsimykselle kun se hajoaa, kun syöt se herää ja tunnet sen tuskan mitä se kokee. Anna sille ravintoa parantua. Jos et lopeta, on edessä tie rumaksi, tyhmäksi laihaläskiksi. Keho kyllä kaappaa energiaa talteen joka ahminnalla, muttei laske sitä käyttöösi, koska tietää että aiot riuduttaa sitä. Eli paino nousee huonossa muodossa ajan kanssa. Sinun on voitettava sen luottamus. Että mieti sitä. Lopeta se itsesi tyhjentäminen.
      Joo ja voit kuolla elektrolyyttihäiriöön.

• Olen_pulassa

Vaikka joisin vain vettä, tulee oksennus suuhun. MIKÄÄN ei pysy sisällä. Esim tänään söin pastillin, se tuli ylös, vaikka rn halunnut. Nyt paino laskee kun oksennan kaiken mitä syön (ja juon). Tiedän, ettei tämä ole tervettä tai turvallista mutta yksin en osaa lopettaa... Pitäisi olla rohkea, ja pyytää apua.

• angelbone
        Olen_pulassa kirjoitti:

Vaikka joisin vain vettä, tulee oksennus suuhun. MIKÄÄN ei pysy sisällä. Esim tänään söin pastillin, se tuli ylös, vaikka rn halunnut. Nyt paino laskee kun oksennan kaiken mitä syön (ja juon). Tiedän, ettei tämä ole tervettä tai turvallista mutta yksin en osaa lopettaa... Pitäisi olla rohkea, ja pyytää apua.

Kokeile probiotteja, ne voivat auttaa. Isoina annoksina, todennäköisesti suolistosi mikrobisto ja kunto muutenkin on surkea. Oksentaminen on pahinta mitä voit tehdä, paino ehkä laskee nyt. Mutta odotappa kohta se lähtee nousuun.
        Älä juo teetä tai kahvia, ne tuhoavat suoliston mikrobiston, joka sinulla on todennäköisesti muutenkin heikko. Yritä nyt ensin vaikka jotain pientä syödä missä on hiilihydraatteja vähän, proteiineja ja rasvaa. Vaikka kinkkumunakasta vihanneksilla. Vältä maitotuotteita kaseiinin takia
        Ja muista ruoka ei muutu heti miksikään läskiksi vaan syömäsi ruoka voi olla kaksikin päivää kehosi sulatettavana ja käytettävänä. Se on vaan säästöliekillä käyvän mielen sekoilevaa ajattelua. Älä stressaa kaikki kyllä järjestyy.

• <3333

Vaara on aina olemassa. Tsemppiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe