Henkitorvi normaalia linjaa korkeammalla

kauankoelää

4kk ikäisellä chihuahua nartullani on todettu röndgen kuvauksissa henkitorvi ylempänä.. onko kenenkään koiralla samaa vaivaa ja jos joku tietää niin onko kuinka vakavaa, elääkö koira normaalin pituisen koiran iän?? oireena on ylähengitysteissä rohinaa, kirkasta limaa nenästä, välillä syö huonosti. Kokeiltu synulox antibioottia 10 pv kuuri. Oireet helpottuivat mutteivat loppuneet kuurin aikana. Öisin myös tyttö hengittää vaikeammin. On myös aivastelua, muuten on kuin muut chihut, leikkisä ja jaksaa juosta. El-lääkärissä lämpö oli 38,5c, limakalvot vaaleanpunaiset,kosteat kta alle 2 sek. Imusolmukkeet normaalit. Keuhkoissa paikoittain sameutta. Tulehdussolut lymfosyytit ja monosyytit oli hieman koholla.Keuhkojen askultaatiossa ei kuulunut poikkeavaa. syke 140, ei kuulu sivuääniä. Vatsan tunnustelussa ei tuntunut poikkeavaa.

4

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolissaan

Ootko ottanut yhteyttä kasvattajaan,voipi olla perinnöllinen ehkäpä ja siksi voi kasvattaja olla vastuussa.

• gfcijh

Itselläni koira kuoli n. 7 vuoden iässä kun henkitorvi meni ikäänkuin tukkoon, leikatakaan sitä ei ainakaan sen ikäisillä enää voi ja muutenkin erittäin vaikea operaatio,

• ÄLÄHUOLI;

Minun chihullani oli myös henkitorvi ylempänä. Käytettiin kanssa eläinlääkärillä eikä osattu sen enempää auttaa röhinä vaivaan, mutta koirani eli siitä huolimatta 12 vuotiaaksi

• Eskofani

Kurista se sun typerä chihuahua kato kauanko se pystyy olla hengittämättä.. :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe