Liekkö Joutsan kuntalaiset onnessaan saadessaan koiaveron takaisin , nämä nurkkiin kakkivat ja lirauttelevat karvakuonot pääsevät osallistumaan yhteisiin kustannuksiin . Vaikkapa vain 130 per/ kuono .
Koiraveo takaisin !
16
198
Vastaukset
- ressutessu
Kannattaa opetella ensin kirjoittamaan tai mä tulen ja lurautan sun nurkille ihan ilmaiseksi !
- tessu the dog
Milloinkohan nuo nurkkiin kuseskelevat juopot sais känniveron. vaikka ees saman kun toi meidän tessukin.. ?!
- kyykytys
Haaaaa resssutessu kyykistellllee että joku eeees näkis . Sairas .
- eewqqq
Joutsassa on muotia pisutella pulloon
- Losottaa
Liekkö muijaltas onnistuu ?
- kaksinaamaista
Ajatus veronpaluusta on hyvä , kukaan äänestettävä ei uskalla ottaa kantaa . Heillä ei olekkaan " selkärankaa" edes halua kerätä työnantajansa lompsaan rahaa , Heillehän työmaa onkin suojatyÖ.
- hai ttavero
mites ois laittaa hiehot ja pässit verolle ja paskalasset ne uurastaa kahden euron tuntipalkalla,voi ressukoita,silti kerätään maat ja mannut ja valitetaan kuorossa. Onnea vaa !
- Snoopy123
Miksi vingutte koiraveron perään? Onko Joutsassa koiria haitaksi asti --enpä usko. Natiskaa jostain todellisesta ongelmasta ennemmin. Koira on usein fiksumpi kuin tyhmä joutsalainen,heh !
- mirrivero
Veropohjaa voi laajentaa aivan hyvin , on kyläkunnan tulevaisuudesta kyse miten se kerää fyrkkaa voidakseen pitää kunnanvirat toiminnassa .
- hussss kiii
KOIRAVEROLLAHAN TÄMÄ KUNTA LAITETAAN NOUSUUN!!!! Anna mun nauraa.
- ReSSukat
Hohotteleppas ihan rauhassa , niitä on typerämpiäkin veroperusteita . Pesisit muuten hampaasi näyttävät aikas kompostoituneilta
- verovirne
ReSSukat kirjoitti:
Hohotteleppas ihan rauhassa , niitä on typerämpiäkin veroperusteita . Pesisit muuten hampaasi näyttävät aikas kompostoituneilta
Nyt kun sote-uudiatuksessa voitetaan 1.5milliä niin koiraverokin unohtunee. :-)
- Elävälelu
Kun yhteinen yhteiskuntamme tarvitsee verotuloja niin kivempaa on se koirasta maksaa vaik 300€ , kun kuunnella miten sillä joku ihminen ajetaan ahdinkoon .
- KOkoomukselainen
Jospa vaikka keskustanväki ottaisi asian rohkeasti esille , kunnalla ei liene tuloja liikaa . Jonkin muun verotusperuste on hankala keksiä .
- kissajakoira
Koiravero lakkautettiin, koska perimiskustannulset olivat suurempia kuin tulot tuosta verosta.
- piskinpaskojenvihaaja
nostetaan koiravero nelin kertaiseksi niin tulee muutakin kuin kulja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728