Olen yksin asian kanssa. Työasia ei ota onkeensa. Minkälaisen otteen ja tempun teen että saan sen saan mitä ansaitsenkin eli työpaikan? Tuleeko joku paikka auki joka olisi minua varten vielä tämän vuoden aikana? Pieni onnenpotku ei olisi pahitteeksi! (Tämä asia on jarruna ja vaikeuttaa myös miesasiaani. Vaikka asun vielä yksin.)
Zonette Kiitos jo etukäteen
3
172
Vastaukset
Minulle annetaan viesti että työ on löytynyt vaikka ei ole vakituinen paikka.Mies asioissa arkailet turhaan ei kaikki ole samanlaisia kuin entinen,Ota vastaan eteesi tulevat mahdollisuudet uuden suhteen solmimiseen,Hän löytyy joukosta muiden ja erotuu sieltä,Koti illat ovat mukavia mutta lähde liikeelle se piristää kummasti.
- Hoitaja*
Kiitos. Se mies minulla on ja suhde on hyvä. Mutta se työpaikka on hakusassa ja etsin vain vakityötä. Olen rahaton ilman työtä ja se tässä surettaa.
- Hoitaja*
Hoitaja* kirjoitti:
Kiitos. Se mies minulla on ja suhde on hyvä. Mutta se työpaikka on hakusassa ja etsin vain vakityötä. Olen rahaton ilman työtä ja se tässä surettaa.
Minulle annetaan viesti että työ on löytynyt vaikka ei ole vakituinen paikka??
Tässä jäin miettimään vastaustasi?
Voihan se työ olla aluksi ei vakituinen paikka. Se ei minua haittaa. Olen tuntenut herran jo kauan aikaa ja sydämeni hänelle kuuluu ja päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893