Sytytin kynttilän

:-)

Kaikille kenen kanssa seilasin Nilsulla :*

31

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina mukaan

Älä hyvä ystävä ainakaan eläville sytytä kynttilöitä. Poisnukkuneitakin on niin paljon, että rahat loppuvat kynttilöiden ostoon.

Kuulin huhuja, että ensi kevääksi on jälleen tulossa Nostalgia-risteily? Liekö meedioiden tarinaa, mutta mediaa kannattaa seurata siltä varoin, että jotain tapahtuu. Toki siellä olisi loistavaa tavata taas vanhoja seilauskavereita, kaikkia "Nilsulaisia" kivassa hengessä.

• :-)

En ollut edellisellä risteilyllä, olin töissä silloin.- Mukavaa olis vielä kerran matkaan lähteä.- :)

• Nielseniltä kotiutun
        :-) kirjoitti:

En ollut edellisellä risteilyllä, olin töissä silloin.- Mukavaa olis vielä kerran matkaan lähteä.- :)

Ainakin uffareita ja naisia kuvissa. Onko merimiehet poissa vai eivät kiinnosta raportoijia

• 16+1
        Nielseniltä kotiutun kirjoitti:

Ainakin uffareita ja naisia kuvissa. Onko merimiehet poissa vai eivät kiinnosta raportoijia

Eivät merimiehet olleet poissa, mutta kuvia oli vain "kermasta".

• On kuvia
        16+1 kirjoitti:

Jos puhutte Äänimerestä, niin siellähän on juuri niitä kuvia, mitä sinne on lähetetty. Ottakaa kuvia ja lähettäkää. Mahtava niitä on katsella, vaikka ihan jokaisesta osallistujasta. Aivan samoin kuin vanhoja kuvia ajalta, jolloin olimme laivoilla. Vika ei siis voi olla palstanpitäjässä, vaan meissä itsessämme.

• matruusi,
        16+1 kirjoitti:

Kerma lihottaa, mutta olis kiva nähdä, osallistuuko nostalgiaan miehistön edustajia ja missä määrin.

• Ollut
        matruusi, kirjoitti:

Kerma lihottaa, mutta olis kiva nähdä, osallistuuko nostalgiaan miehistön edustajia ja missä määrin.

Olen nähnyt aika paljon joka jobin edustajia risteilyillä, niin päällystöä, miehistöä kuin konttoriporukkaakin. Mukana on oltu, mutta kuka kuvia on viitsinyt lähettää, on aivan eri juttu.

Toisekseen olen käsittänyt, että reissut ovat tarkoitetut KAIKILLE eikä vain jollekin ryhmälle. Enkä huomannut, että kukaan olisi pullistellut asemallaan. Suurella osalla osallistujiahan ammatti onkin eläkeläinen.

Hivenen outo on myös alkupäässä palstaa ollut miehistö / päällystö asettelu. Mutta voihan sellaisen rakennella, kun ei ole liittynyt mukaan matkoille. Minä ja tuntemani Skönö Heikit olemme kuitenkin olleet tyytyväisiä. Kiva olisi vieläkin matkalle lähteä. Kun se aika koittaa, niin kerätkää kavereitanne ja tulkaa katsomaan.

• konetopilla 1:nä
        Ollut kirjoitti:

Olen nähnyt aika paljon joka jobin edustajia risteilyillä, niin päällystöä, miehistöä kuin konttoriporukkaakin. Mukana on oltu, mutta kuka kuvia on viitsinyt lähettää, on aivan eri juttu.

Toisekseen olen käsittänyt, että reissut ovat tarkoitetut KAIKILLE eikä vain jollekin ryhmälle. Enkä huomannut, että kukaan olisi pullistellut asemallaan. Suurella osalla osallistujiahan ammatti onkin eläkeläinen.

Hivenen outo on myös alkupäässä palstaa ollut miehistö / päällystö asettelu. Mutta voihan sellaisen rakennella, kun ei ole liittynyt mukaan matkoille. Minä ja tuntemani Skönö Heikit olemme kuitenkin olleet tyytyväisiä. Kiva olisi vieläkin matkalle lähteä. Kun se aika koittaa, niin kerätkää kavereitanne ja tulkaa katsomaan.

Eikö se ole aina ollut hierarkkinen systeemi laivoilla, jumalasta alaspäin seuraava ja sitten seuraava jne. Miten lienee nykyään, olen ollut eläkkeellä 20 vuotta, joten enpä tiedä nykypäivän stailia

• Vanha äijä
        konetopilla 1:nä kirjoitti:

Eikö se ole aina ollut hierarkkinen systeemi laivoilla, jumalasta alaspäin seuraava ja sitten seuraava jne. Miten lienee nykyään, olen ollut eläkkeellä 20 vuotta, joten enpä tiedä nykypäivän stailia

Toivottavasti et mulle vielä sytyttänyt:
        Seilasin Henryllä:
        -Altano 17kk
        -Kauko 6kk
        -Kelo 7kk
        -Pamela 9kk
        -Levante 2kk
        -Lita 3kk
        -Tebonia 40kk
        Pikku pierussa nyt selailin merimieskirjaa, jossa viimeiset merkinnät Teboniasta.
        Loppu aika meni Nesteellä.
        Nyt jo eläkkeellä reilut 9v

Vanha äijä kirjoitti:

Toivottavasti et mulle vielä sytyttänyt:
        Seilasin Henryllä:
        -Altano 17kk
        -Kauko 6kk
        -Kelo 7kk
        -Pamela 9kk
        -Levante 2kk
        -Lita 3kk
        -Tebonia 40kk
        Pikku pierussa nyt selailin merimieskirjaa, jossa viimeiset merkinnät Teboniasta.
        Loppu aika meni Nesteellä.
        Nyt jo eläkkeellä reilut 9v

Miks ei ? En minä sillä mitään pahaa tarkoittanut.- Voihan sitä kynttilää sytyttää elävällekin :*

Taas tänään sytytin Aarrelle joka teki tuon purjealuksen.- Oltiin Tramontanassa ja Siroccossa yhtä aikaa.- F:\Backup\-=Bilder=-\2010-12-15\PC150699.JPG

• Huhu

Hei se Nilsu risteily tulee ensi toukokuussa. Varma huhu. Odotetaan vielä vähän.

• Motori
        Huhu kirjoitti:

Hei se Nilsu risteily tulee ensi toukokuussa. Varma huhu. Odotetaan vielä vähän.

Mistäs tiedät?

Työnsin Havin kruunukynttilän pyllyyni, kaikkien ruotsinlaivojen baarimikkojen kunniaksi!

Tekikö gutaa??? :D

En tiennytkään että siellä jokun idi.otti käyttää mun nickiä :)

Se ei meinaan ollut Havin kruunukynttilä, oli paljon paksumpi, ja teki gutaa...

Leikitkö nyt itsesi kanssa :D

Kell onni on ,se onnen kätkeköön :D

Minun onni on muuten poikakaverin meisseli hanurissani...

• Styyri2

Otin myös kakkoseen ja poskeen.

• Styyri57

Minä otin vain parrua perseeseen kuten aina.

• Joku normaali

Homoushan on sairaus. Sairaat ihmiset eivät pääsääntöisesti ole tyhmiä. Eivät edes homot.
        Liekkö nämä kirjoittelijat edes homoja, mutta varmasti tyhmiä, älyllistä alakastia. Henkisesti sairaita kylläkin.

Toisaalta miten he liittyvät laivat ja merenkulku palstalle?
        Mutta, kun oivallus ei riitä mihinkään, on oltava jossakin äänessä? Niin merenkulkupalstalla, kuin joillakin muillakin.

En nauti kirjoittelusta, päinvastoin. Tässä kai on saavutettu pyrkimys? Henkinen rahvas on päässyt päämääräänsä.

• Dunkki evp.
        Joku normaali kirjoitti:

Homoushan on sairaus. Sairaat ihmiset eivät pääsääntöisesti ole tyhmiä. Eivät edes homot.
        Liekkö nämä kirjoittelijat edes homoja, mutta varmasti tyhmiä, älyllistä alakastia. Henkisesti sairaita kylläkin.

Toisaalta miten he liittyvät laivat ja merenkulku palstalle?
        Mutta, kun oivallus ei riitä mihinkään, on oltava jossakin äänessä? Niin merenkulkupalstalla, kuin joillakin muillakin.

En nauti kirjoittelusta, päinvastoin. Tässä kai on saavutettu pyrkimys? Henkinen rahvas on päässyt päämääräänsä.

Keskustelun taso on juuri sitä samaa mitä se oli messissä aamusta iltaan ainakin minun seilausaikoinani -70 -90 luvuilla.
        Lisämaustetta messikeskusteluille antoi banskusepoksi kutsuttu perämies länsirannikolta joka etsi aina miehistömessistä banaaninravistusseuraa.
        Ei tietääkseni löytänyt.

• Pena konejulli

Onko sulla iso?

• Joku normaali

4,75cm

Saisko sitä maistella?

• Joku normaali

Jep, kuullostaa ihqulta!

Taas sytytän, :-*

Meinas perskarvat palaa... Onneks poikakaveri (Solanon sähkö) sammutti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe