Minulla on ongelma ja muut ja minä alan olla huolissani itsestäni. Olen 18-vuotias Enkä voi enää elää ilman seksiä ja minulla on monia tuntemattomia seksikumppaneita viikossa, myös seksisuhteita. Olen ollut naapureiden kanssa ja saatan jopa tehdä sen vastaantulevan ihmisen kanssa. En haluaisi olla tällainen mutta en voi itselleni mitään ja sitten kadun aina jälkeenpäin. Minulla ei ole minkäänlaista itsekuria enkä osaa sanoa enään ei.. Minua pelottaa että tulen vielä satuttamaan itseäni kun teen näin. En voi jatkaa tätä enään enkä haluaisi. Haluan vain lisää ja lisää! Mitä teen auttakaa minua.. Tuntuu etten edes arvosta enään itseäni. Onko minulla jokin seksiaddikti? Toivoisin asianmukaisia vastauksia.
Olenko seksiaddikti??!!
14
269
Vastaukset
- Buddyjeesus
No kuule kyllä minä sinua voin auttaa, ainakin kerran päivässä ;)
- ota iisisti, m
""auttakaaminua!!!!!", oletan, että olet tyttö, vaikket sitä sanokaan. Ei seksiaddiktia ole olemassakaan. Psykologien keksimä olematon diagnoosi, jota on käytetty n. 20 vuotta, kun niille on tullut tehottomien terapioitten takia asiakaspula.
Ennen puhuttiin nymfomaniasta ja sitä vatvottiin freudilaisittain. Sitten oli parikymmentä vuotta mukavan rauhallista, mutta sitten taas innostuttiin asiasta uudisnimellä seksiaddiktio.
Kyse on vain siitä, että henkilöitten seksitarve on erikokoinen, ihan samoin kuin on muitakin erikokoisia kiinnostuksen kohteita. Voit antaa vittuasi todella rajoittamatta ja nauttia siitä, kun et tunne turhaa syyllisyyttä.
Ihmisen elinkaaren seksitarpeet ovat eri ikäisena erilaiset. Tulee vielä aika, jolloin tarpeesi ovat vähäisemmät, mutta sitä ennen nauti. Voit olla iloinen siitä, että kiihottunut ja kostea vittusi kelpaa miehille. Olet suloinen tyttö. :) - ois kiva saada :D
Missä asut?
- haluaisin en
enkä haluaisi. Haluan vain lisää
Haluaisin. En haluaisi vain lisää
Miksi trollaat täällä etkä mene lääkäriin?- magt
"haluaisin en", sinulle näyttää motivaation ristiriita olevan trollausta.
Kun kerran pelkäät trolleja, on syytä tietää, että trollit ovat erittäin vaarallisia. Ne saattavat tulla nettilinjaa myöten kotiisi ja piiloutua verhon taakse tai pöydän alle. Kun silmä välttää, tulevat sieltä esiin ja sotkevat koko kämpän. Siinä sitä sitten ollaan.
Sulje heti tietokoneesi ja kaada sen päälle ja sisään pari desiä väkevää suolavettä. Vaara on ohi.
- grtgbtrg
Kannattaisi käydä juttelemassa seksuaaliseen addiktioon perehtyneen terapeutin kanssa.
Homma kuulostaa addiktiolta, jos tuntuu, että asia ei ole enää omassa hallinnassa ja että kärsii siitä. Sitten kuitenkin tulee tarve "saada uusi annos", ja taas kaduttaa.
Ihminen voi addiktoitua mihin vain asiaan, ja tämä on yksi hyvin yleinen addiktio. Ei ole mitään häpeämistä mennä juttelemaan siitä ammattilaisen kanssa. Parempi niin kuin päästää tilanne sellaiseksi, että joutuu katumaan loppuikänsä vaikka saatuaan parantumattoman taudin tai tultua pahoinpidellyksi tms mitä nyt voi sattuakin. - ota iisisti, m
"auttakaaminua!!!!!", nyt on jo ihmisiä, jotka ovat kuluttaneet yli 10 vuoden ajan valtavia omaisuuksia terapioissa ja lopulta tulleet siihen tulokseen, että tulivat huijatuksi, kun mikään ei kuitenkaan muuttunut. Ovat pettyneet pahoin.
Itse asiassa kukaan ei ole syyllinen. Sekä psykologit että potilaat ovat vain uskoneet muodin mukaiseen virvatuleen. Aikoinaan noitausko ja noitavainot olivat samanlainen yli yhteiskunnan kulkenut erehdys.
Nyt vain ihmetellään, miten sellaiseen on voitu uskoa. Usko terapioihin on jo heikoissa kantimissa huippuaikaan 70-lukuun verrattuna. Koko ajan haalistuu. Tulevaisuudessa ihmetellään, miten moiseen humpuukiin on uskottu.
Keittiöpsykologiaa harrastavat ne, joiden henkinen kapasiteetti ei riitä biologiaan.
Anna vittuasi todella ilolla! Olet suloinen terve tyttö! :)- uuuboihiohihoih
Sinulla on pää sekaisin. Enkä perusta väitettäni pelkästään tämän ketjun viesteihin, vaan myös muihin viesteihin joita olet täällä kirjoitellut.
Addiktiot ovat todellisia, jopa ihan aivokuvauksella todennettavissa olevia aivojen häiriöitä, joten suksi sinä kusipää jo vittuun näiltä palstoilta sekoilemasta.
Seksiaddiktio ei ole yleinen addiktion muoto. Yleisimmät ongelmat liittyvät peleihin ja erilaisiin kemikaaleihin. Addiktio ei myöskään synny liialla käytöllä tai käytöksellä vaikka niin kaikki keittiöpsykologit yrittävät pelotella, vaan henkilöllä täytyy olla olemassa riski perintötekijöissään. Tämän perusteella voidaan esittää jopa väite että riskin vuoksi on vain ajan ja elinympäristön kysymys mihin henkilö addiktoituu. Addikti voi myös "parantua", eli addiktio vaihtuu johonkin toiseen addiktioon, jopa jeesusteluun ja erityisesti edellisen addiktionkohteen tuomitsemiseen ja sen pahuudesta julistamiseen. - ota iisisti, m
uuuboihiohihoih kirjoitti:
Sinulla on pää sekaisin. Enkä perusta väitettäni pelkästään tämän ketjun viesteihin, vaan myös muihin viesteihin joita olet täällä kirjoitellut.
Addiktiot ovat todellisia, jopa ihan aivokuvauksella todennettavissa olevia aivojen häiriöitä, joten suksi sinä kusipää jo vittuun näiltä palstoilta sekoilemasta.
Seksiaddiktio ei ole yleinen addiktion muoto. Yleisimmät ongelmat liittyvät peleihin ja erilaisiin kemikaaleihin. Addiktio ei myöskään synny liialla käytöllä tai käytöksellä vaikka niin kaikki keittiöpsykologit yrittävät pelotella, vaan henkilöllä täytyy olla olemassa riski perintötekijöissään. Tämän perusteella voidaan esittää jopa väite että riskin vuoksi on vain ajan ja elinympäristön kysymys mihin henkilö addiktoituu. Addikti voi myös "parantua", eli addiktio vaihtuu johonkin toiseen addiktioon, jopa jeesusteluun ja erityisesti edellisen addiktionkohteen tuomitsemiseen ja sen pahuudesta julistamiseen.Alkoholi-, nikotiini-, huume-, ja peliriipuvuudessa on kyse todellisesta addiktiosta, joka on mahdollinen vain tietyllä geenirakenteella. Jonkin asian tekeminen EI ADDIKTOI muita. Jos joku on toisin väittänyt, se en voi olla minä.
Vanha lääketiede puhui "seksuaalisista perversioista", joista yksi oli "nymfomania", loputon halukkuus seksiin. Suunnilleen 70-luvulla päästiin lopullisesti moisesta luokittelusta, ja parikymmentä vuotta oli sitten ihan rauhallista.
Noin 20 vuotta sitten psykologit lanseerasivat potilaitten puutteessa uudissanan "seksiaddiktio", joka on taas tuonut terapoitavia nymfomaanien tilalle. Mutta samaahan se tarkoittaa. Ympyrä on sulkeutunut.
Biologia ei ajattele kuten keittiöpsykologia. Addiktion aiheet eivät ole vaihdannaisia. Uskoontullut alkoholisti on edelleen rotupuhdas alkoholisti, mutta toistaiseksi kuivilla. Alkoholisti ei voi korvata alkoholismia peliriippuvuudella tai nikotiiniriippuvuudella. Sen sijaan huumeriippuvuus toimii osittain samoilla reseptoreilla,
Tiedämme, että addiktioilla on korrelaatiota, mutta se ei ole sataprosenttinen. Addiktion perimä on monigeenistä, osa perimästä yhteistä eri riippuvuuksille, osa erillistä.
Seksuaalisuus ei ole millään terapialla vähennettävissä. Sen sijaan eräät lääkkeet vaikuttavat siihen voimakkaasti.
Pidän erittäin sopimattomana lausumaasi. että minulla on "pää sekaisin". Olen biologian kannalla ja eräissä asioissa kanssasi eri, eräissä samaa mieltä. Lausumasi on sekä argumentum ad hominem että käsittämättömän harkitsematon.
Oletko ajatellut, että sanoit ihmiselle lauseen "suksi sinä kusipää jo vittuun näiltä palstoilta sekoilemasta"? Oletko sinä ollenkaan terve?
- apua saatavilla
Kuulostaa siltä, että saattaisit olla seksiaddikti. Käy näillä sivuilla tutustumassa asiaan lähemmin: http://saasuomi.ning.com/forum/topics/tukea-seksiaddiktien
On aina harmillista huomata kuinka ihmiset esittävät totuutena asioita, joista heillä ei ole mitään käsitystä. Täälläkin on taas näitä "asiantuntijoita" ollut paikalla. Seksiaddiktio on monille ihan todellinen elämää häiritsevä ongelma.
Mutta ei muuta kuin hyvää elämää tasapuolisesti kaikille:)Tule mun hoitoon panen sua ja jos annat kaikille laitan sut käsirautoihin ja kuritan. hakkinevolli001@gmail.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047