Ennustaja Maaria
Olen intuitiivinen näkijä / ennustaja. Kykyni muistan alkaneen 4-vuotiaana, kun sain merkin ystäväni tulevasta onnettomuudesta näkemällä näyn. Siitä asti olen osannut ennakoida tulevia tapahtumia. Erityisesti lapsuudessa olen ollut ärsyttävä läheisteni mielestä, koska olen tiennyt asioita ennalta ja en itsekään ole lapsena osannut suhtautua saamaani tietoon oikein. Saamaani lahjaan uskominen ja luottaminen on syntynyt vasta vuosien saatossa.
Tieni on ollut hyvin vaikea ja henkiseen kasvuun keskittyvä tieni on ollut raskas ja pitkä taivaltaa. Se siksi, että elämäntehtäväni on ohjeistaa ja tukea muita omilla elämän teillään, johon en pystyisi, jos en olisi henkisesti valmis täyttämään tätä annettua tehtävää. Oman henkisen kehitykseni aikana olen omakohtaisesti kokenut suurinta osaa kaikista vaikeuksista mitä heijastuu surusta, pahuudesta ja tuskasta. Kokemus on valmentanut minua ohjaamaan muita oikeaan suuntaan ja auttamaan intuitiokykyni avulla.
Olen luotettava ja tiedän vastuuni tässä työssä. Käytän apunani usein tarot kortteja puhelimessa ennustaessani. Käytän myös Enkelikortteja asiakkaan erillisestä pyynnöstä. Minulla myös astrologian tietämystä, kiinnostukseni astrologiaan alkoi jo 9-vuotiaana ja olen perehtynyt astrologisiin tulkintoihin. Olen tunteiltani myötäelävä, vahva ja herkkyyteni kautta vaistoava ja näkevä. En näe kuin ne asiat, mitkä minun halutaan välittävän kuulijalle, näkökykyni ei ole minussa, vaan se tulee ylhäältä annettuna lahjana ja apuna muille ihmisille.
Terveisin, auttajasi Maaria
Hinta: 1,99
Yhteystiedot: http://www.ennustukset.com
O: Tarkka ennustus
ennustukset
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131