Ennustaja Maaria
Olen intuitiivinen näkijä / ennustaja. Kykyni muistan alkaneen 4-vuotiaana, kun sain merkin ystäväni tulevasta onnettomuudesta näkemällä näyn. Siitä asti olen osannut ennakoida tulevia tapahtumia. Erityisesti lapsuudessa olen ollut ärsyttävä läheisteni mielestä, koska olen tiennyt asioita ennalta ja en itsekään ole lapsena osannut suhtautua saamaani tietoon oikein. Saamaani lahjaan uskominen ja luottaminen on syntynyt vasta vuosien saatossa.
Tieni on ollut hyvin vaikea ja henkiseen kasvuun keskittyvä tieni on ollut raskas ja pitkä taivaltaa. Se siksi, että elämäntehtäväni on ohjeistaa ja tukea muita omilla elämän teillään, johon en pystyisi, jos en olisi henkisesti valmis täyttämään tätä annettua tehtävää. Oman henkisen kehitykseni aikana olen omakohtaisesti kokenut suurinta osaa kaikista vaikeuksista mitä heijastuu surusta, pahuudesta ja tuskasta. Kokemus on valmentanut minua ohjaamaan muita oikeaan suuntaan ja auttamaan intuitiokykyni avulla.
Olen luotettava ja tiedän vastuuni tässä työssä. Käytän apunani usein tarot kortteja puhelimessa ennustaessani. Käytän myös Enkelikortteja asiakkaan erillisestä pyynnöstä. Minulla myös astrologian tietämystä, kiinnostukseni astrologiaan alkoi jo 9-vuotiaana ja olen perehtynyt astrologisiin tulkintoihin. Olen tunteiltani myötäelävä, vahva ja herkkyyteni kautta vaistoava ja näkevä. En näe kuin ne asiat, mitkä minun halutaan välittävän kuulijalle, näkökykyni ei ole minussa, vaan se tulee ylhäältä annettuna lahjana ja apuna muille ihmisille.
Terveisin, auttajasi Maaria
Hinta: 1,99
Yhteystiedot: http://www.ennustukset.com
O: Tarkka ennustus
ennustukset
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813