Minulla on sellainen pulma, että kuten kaikki tietävät, mies ei voi elimelleen yhtään mitään ja se seisoo milloin sattuu. Olin tässä serkkunaisen kanssa saunassa ja juuri silloin alkoi tahattomasti seistä. Mikä Murphyn laki, ai että! Kun en ollenkaan tarkoittanut, en vaan voi penikselleni mitään! Rakastan serkkuani aivan ihmisenä, enkä koskaan ole ajatellut hänestä mitään tällaista! Ainakaan livenä, joskus näen vain viattomia seksiunia hänestä ja viattomasti runkkaan hänen kuvansa päälle, mutta en koskaan olisi toivonut tällaista AIVAN TAHATONTA seisokkia!
Katastrofi serkkusaunassa
5
2048
Vastaukset
- anna.vain.seisoa
On se kummallista. Ihan kuin olisi jotain sopimatonta, jos tuntee ja näkyy jotain seksuaalista serkkua kohtaan. Ja ihan kuin tyttö kamaloituisi siitä, että pojalla seisoo. Hän on imarreltu siitä, että häntä pidetään viehättävänä nuorena naisena, josta todisteena on pojan seisotus. Ei taatusti mitään ongelmaa.
- Kamalaaa
Olemme viisissäkymmenissä, serkku 49 ja itse 65.
- Anonyymi
Kamalaaa kirjoitti:
Olemme viisissäkymmenissä, serkku 49 ja itse 65.
Anna sitten palaa vain! Ei tule ainakaan tiineeksikään enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna sitten palaa vain! Ei tule ainakaan tiineeksikään enää!
Kyllä 49-vuotias voi tulla vielä raskaaksi. Vaihdevuodet ovat noin 55-vuotiaana, plus-miinus ylös tai alas
- Anonyymi
Seisovaa mulkkua kannattaa maistaa ja imaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096