Onko mahdollista saada Mozilla Thunderbirdiin noi suomi24:n viestit sun muut.
Niin mitä mä oikein laitan siihen Incoming server kohtaan? Tai Outgoing server?
Suuri kiitos.
Thunderbirdiin suomi24 posti
6
623
Vastaukset
- ja meiliohjelmista
Itseasiassa ei mutta se ei johdu Thunderbirdistä vaan suomi24:stä. Koska Suomi24:llä ei ole julkisia pop3-palvelimia (eikä myöskään smtp-palvelinta jota lähettämiseen käytetään) joita käyttäjät voisi suoraan käyttää niin siksi et voi vastaanottaa posteja ylipäätään millään sähköpostiohjelmalla, olipa se sitten Thunderbird, Eudora, Foxmail tai mikä tahansa sähkis (Outlookia toivottavasti ei enää kukaan järkevä käytä). Eli webmail on ainoa konsti. sori. Hommaa meili vaikka Tiscalista niin sitten voit käyttää sekä webmailina että Thunderbirdillä. Siitä löytyy pop3-posti (ihan ilmaiseksi vieläpä).
- äsken
mut jostain syystä nyt tää suomi24 takkuaa taas ettei vastausviestit tule näkyviin.
- äsken
se tulikin sitten näkyviin, äsken sain vain proxy erroria. Ei taida mennä päivääkään ilman että jotain häikkää olis tässä Suomi24:ssä...
äsken kirjoitti:
se tulikin sitten näkyviin, äsken sain vain proxy erroria. Ei taida mennä päivääkään ilman että jotain häikkää olis tässä Suomi24:ssä...
Niin että ei muuta. Olis vaan ollu kätevä saada se siihen.
- hessu
lammas-jr kirjoitti:
Niin että ei muuta. Olis vaan ollu kätevä saada se siihen.
kyllä tulevan postin saa sähköpostiohjelmaan.;)
- vastailija
Meet sinne Suomi24:n säätöihin, ni siellä on kohta "lähetä viestit edelleen" tai jotain sinne päin. Siihen kirjotat sen sähköpostiosoitteen mikä sulla on operaattorilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244