Hei olen 50v sinkku nainen 013 alueelta. En ole löytänyt itselleni vaki pano kaveria vaikka olen kuinka etsinyt. Tykkään sexistä sekä sexileluista. Tykkään leikkiä leluilla mieheen sekä mies saa leikkiä leluilla minuun. Mies vois olla alle 50v koska sitä vanhemmilla ei ole kovana. Minä en ole mikään missi tyyppi ylimääräisiä kiloja on kertynyt joka paikkaan. Eikä sinunkaan tarvitse olla Tauno Palo. En siedä miehiä jotka polttavat ja juovat.
SEXIÄ
33
1087
Vastaukset
- erittäin viriili +50
Sinulla on kyllä aivan väärä käsitys 50v miehistä...ettei olisi kova,voihan se tietty joillakin olla niin mutta ei yleensä,ehkäpä sun kannattaisi laajentaa hakuasi niin saattaisit yllättyä.Elämänkokemus nimittäin tuo sitä uskallusta heittäytyä ehdottamaasi juttuun paremmin kuin nuorella iällä ;)Onnea etsintääsi.
- asffggh
Painu läski salille
- erittäin viriili +50
Olisipa kiva nähdä sinut itsesi viisikymppisenä,miten hyvässä kunnossa olet itsesi silloin pitänyt...ettei vain tulisi silloin pettymystä kun muistaa miten on toisia herjannut tietämättä heistä ja heidän kondiksestaan yhtään mitään.Positiivinen juttuhan tässä on se ettei nettikommentointi kohdaltasi voi ainakaan mennä enää huonompaan suuntaan,pohja on jo saavutettu.
- Kaksin kivaa
Toivottavasti sinua helpotti tuo kun sait minua haukkua. Olet varmaan itse täydellinen kun saat nimettömänä vieraita ihmisiä haukkua. Varmaan aivan fiksu tyyppi.
- hyvin viriili +50
Kaksin kivaa kirjoitti:
Toivottavasti sinua helpotti tuo kun sait minua haukkua. Olet varmaan itse täydellinen kun saat nimettömänä vieraita ihmisiä haukkua. Varmaan aivan fiksu tyyppi.
siis minun kommenttini oli kyllä kohdistettu asffggh:lle joka kutsui minua läskiksi
- Kaksin kivaa
hyvin viriili +50 kirjoitti:
siis minun kommenttini oli kyllä kohdistettu asffggh:lle joka kutsui minua läskiksi
minunkin viesti oli tarkoitettu asffggh;lle. Mutta tuli näemmä väärään paikkaan.
- hyvin viriili +50
Kaksin kivaa kirjoitti:
minunkin viesti oli tarkoitettu asffggh;lle. Mutta tuli näemmä väärään paikkaan.
Välillä hiukka hämmentävää kun se kommentti ei aina mene siihen väliin mihin sen on tarkoittanut,mut onnea hakuusi siellä Itä Suomessa,harmi kun ollaan niin kaukana toisista sillä tarinasi kiehtoi mieltäni
- .......
Välillä hiukka hämmentävää kun se kommentti ei aina mene siihen väliin mihin sen on tarkoittanut,mut onnea hakuusi siellä Itä Suomessa,harmi kun ollaan niin kaukana toisista sillä tarinasi kiehtoi mieltäni
Itse olen 46.vnainen pidän itsestäni huolta käyn lenkillä salilla inhottaa läskit ja sexikin parempaa
- Kaksin kivaa
....... kirjoitti:
Itse olen 46.vnainen pidän itsestäni huolta käyn lenkillä salilla inhottaa läskit ja sexikin parempaa
Oletkos joskus ollut läski kun tiedät että laihana sexi on parenpaa? Jos sinua ihnottaa läski niin älä tule minun sänkyyn ja minun sexi kaveriksi.
- .....
Kaksin kivaa kirjoitti:
Oletkos joskus ollut läski kun tiedät että laihana sexi on parenpaa? Jos sinua ihnottaa läski niin älä tule minun sänkyyn ja minun sexi kaveriksi.
Läski ällöö
- yök
..... kirjoitti:
Läski ällöö
Olet läski en ikinä nais
- hyvin viriili +50
....... kirjoitti:
Itsellä omat geenit antavat mahdollisuuden syödä mitä ja miten paljon vaan silti kroppa pysyy hoikkana,pidän silti kunnostani huolta,en rankkaa ihmisiä sen mukaan onko toisella ylimääräistä painoa vai ei.Seksinkään suhteen en ole huomannut eroa nautinnossa sen suhteen onko kumppani ollut hoikka vai tukevampi.Jos olet sinut itsesi kanssa niin sen pitäisi riittää,tähän ainakin minä uskon.Ja hei puhehan on seksistä ei läskistä.......
- Salaihailia
Itsellä omat geenit antavat mahdollisuuden syödä mitä ja miten paljon vaan silti kroppa pysyy hoikkana,pidän silti kunnostani huolta,en rankkaa ihmisiä sen mukaan onko toisella ylimääräistä painoa vai ei.Seksinkään suhteen en ole huomannut eroa nautinnossa sen suhteen onko kumppani ollut hoikka vai tukevampi.Jos olet sinut itsesi kanssa niin sen pitäisi riittää,tähän ainakin minä uskon.Ja hei puhehan on seksistä ei läskistä.......
Mistä päin olen kiinnostunut
- Kaksin kivaa
Ninen omaan on kyse sexistä eikä läskistä. Jokainen kantaa omat läskinsä. Ja kun on sinut itsensä kanssa niin vielä pystyssä päin.
- Kaksin kivaa
Salaihailia kirjoitti:
Hei jos tarkoitit minua niin olen 013 alueelta niin kuin ilmoituksessa mainitaan.
- hyvin viriili +50
Kaksin kivaa kirjoitti:
Ninen omaan on kyse sexistä eikä läskistä. Jokainen kantaa omat läskinsä. Ja kun on sinut itsensä kanssa niin vielä pystyssä päin.
Näin sen kuuluu mennä,itse Uudeltamaalta
- ei kiitos
Näin sen kuuluu mennä,itse Uudeltamaalta
Kyllä mä en voi naida naista jolla ylipainoo on rumaa katottavaa kun makkarat hyllyy
- hyvin viriili +50
Salaihailia kirjoitti:
Hei mistä päin oot?
- x potenssi
Taxi on ja exä on ilmaisuna ihan ok, mut sexi... Saxet, suxet, sixi, paxu, lixa, raxa, loxuaa, vaxi, kaxi, pixeli, henxeli, exytä, faxi, maxa, yxin, ruxi, rixa, oxa ja niin edelleen (saa jatkaa).
Älä jaxa, mua oxettaa :) - Autoilija47v
Olen 47v vapaa mies ja mielelään ajelisin luoksesi viikonloppua viettämään seksinmerkeissä.
- Mielenkiintoista
Jee
- etsivä
Moi laita sähköpostiosoitteesi niin katsotaan mitä saadaan aikaiseksi?
- etsivä
Niin tämä oli tarkoitettu sinulle nimimerkki: Kaksin kivaa.
- Kaksin kivaa
Moi mistä olet " etsivä "?
- etsivä
Moi Kaksin kivaa, olen 013 kuten sinäkin....jos laittaisit sen spostiosoitteesi niin jatketaan siel juttua..
- mies 55v
No täältäkö feikkien sivulta muka luulet löytäväsi panokaverin itelles??? no just joo!!! ONNEA!!!
- Kaksin kivaa
Joo eipä täältä löydy mitään järkevää.
- Kaksin kivaa
vicks-333 kirjoitti:
Missä päin asut?
Asun 013 alueella niin kuin kerron jo tuolla ensimmäisessä viestissä. Niin jos tarkoitit minua joka etsii seuraa.
- ääähhh
Työnnä löylykauha perseeseen harppu
- Aaatami65
kuinka iso pitää olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235