Pomo kiusaa minua jatkuvasti

Nyt riittää!

Koko ajan nokkimassa. "Taas röökillä", "Mene nyt tekemään töitä", "Taas myöhässä", "Haiset viinalle" ainaista kiusaamista. Mitä voin tehdä, valitanko liittoon vai työsuojeluun?!

8

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neomies
    • Rikos!

Törkeetä, pomo vaatii tekemään töitä!

• Homobihhgud

Vittu tekisit hommas vitu amisduunari. Ota pomostas mallii sil o tuplast tai triplast nii paljo rahaa ku sul vitun ihmispaska luuseri! Vedä ittes hirtee jos et kestä!

• oletrahanorjana

Sairaalastako karkasit vain rahako merkitsee???????????

• missä_ne_lääkkeet

Sullapa on todella vakavia henkisiä ongelmia. Ehdotan hoitoon menoa ennen kuin on myöhäistä. Olet kaikille läheisillesi vaaraksi.

• isokynäB

Kasvata itelles selkäranka.Typerää ylipäänsä polttaa edes ja sitten teet sen vielä työajalla.Varmasti poltat enemmän kuin 3 tupakkaa tauoilla päivässä,eli varastat pomoltasi selvää rahaa.Viinaakin voit juoda pe-la niin paljon kuin sielu sietää su-to parempi olla juomatta,että hommasi hoituu työssä,mikäli sitä edes toivot.Voit toki työsi lopettaakkin niin saat tupakoida ja juoda miten haluat.Me muut työssäkävijät suodaan se sinulle mielellään verorahoillamme.

• tietävä

Osasta noista ei voi sinänsä mtn valitusta tehdä, mutta tuo "haiset viinalle"... Olitko oikeasti juonut että olisit voinut haiskahtaa viinalle? Mikäli et, kommentti on törkeä, pilkkaava, alistavaa ja selkeää pilkan- ja kiusantekoa. Siinä tarpeeksi aihetta ottaa yhteyttä työsuojeluun tms.

• metodit_uusia

Se yrittää 'nokkimis' taktiikkaa. Eli ei paljon kerralla mutta useasti. Eli siis aivopesua. Haistattele takaisin vähän mutta useasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe