Halpalentoyhtiön palvelu laatulentoyhtiön hinnalla. Todella naurettavaa että 8 tunnin lennolla voi ostaa sipsejä ja muuta paskaa. Ei kunnon ruokaa, ei kuulokkeita, ei neuvoa tullilomakkeen kanssa.
Icelandair syvältä !
4
248
Vastaukset
- turpa kiinni
Niillä jo niin halvat lippujen hinnat...mitä luulet savasi siihen hintaan.
Yksikään yhtiö ei neuvo lomakkeiden täyttöä koska niissä lukee mitä pitää kirjoittaa.
Mene seuramatkalla seuraavan kerran,siellä saat kaltaistasi tyhmää seuraa.- ole homo hiljaa
Mene itse seuramatkalle Tallinnaan, saatanan Kontulan vajaaälyinen deeku. Sossu ei koskaan anna sinulle niin paljon rahaa, että voisit matkustaa lentäen.
- 19dd
Olen lentänyt Icelandairin kautta USAan itsekin... ruoan kanssa sählääminen kyllä otti lopulta aivoon, 10 h oli melko pitkä aika olla ilman evästä, vaikka toisin olimme aluksi kuvitelleet. Onneksi määränpäässä pääsi suoraan lempiravintolaan ämppäämään itsensä täyteen samalla hinnalla ja paremmilla pöperöillä, kuin koneessa olisi voinut tehdä. Maksullinen ruoka on kuitenkin melko hyvin ilmoitettu heidän nettisivuillaan, joten oma moka, jos ei tajua ottaa eväitä tai ei halua maksaa heidän tarjoilustaan. Täytyy aika hölmö olla, jos sitä ei pysty itselleen myöntämään.
Mutta noin muuten ei ole kyllä erityisen paljon valitettavaa. Sama meno, kuin muillakin lentoyhtiöillä, hinnassa tuolloin tosin oli älytön ero Icelandairin voitoksi. Enkä ole koskaan millään USAn lennolla saanut minkäänlaista neuvontaa tullilapun täyttämisen kanssa. Miksi sitä edes pitäisi saada? Eikös siinä lue melko selvästi, mitä halutaan tietää? Ainoastaan lista, johon pitäisi kertoa tuomansa tavaroiden määrä ja arvo on hieman hämärä, mutta vaikka olen sitä miten täytellyt, ei kukaan koskaan ole siitä ollut kiinnostunut, kun mukana ei ole vaikkapa lihaa tai hyönteisiä...
Onko tosiaan niin, että enää ei kuulokkeita saa? Nykyisin ne tuntuu olevan maksullista hupia muillakin lentoyhtiöillä, ehkä vain missasitte sen. - xlloodlddd
Kävin katsomassa firman nettisivuilla missä oli kerrottu ruokatarjonta lennoilla. Pääasiassa snack-tyyppistä ateriaa. Mikä on ongelmasi? Etkö ymmärrä englantia? Onko sulla sama valitus kun menet kotipitsaan syömään ja sieltä ei saakkaan sisäfilepihviä? Ota asioista selvää pönttö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748