huonosti suomea kirj.mies

ei tyhmä

Onko joku naisista suomi 24, treffi palstalla, vastannut tai jopa tavannut huonosti suomea kirjoittavan 50 miehen jolla ilmeisesti useita profiileja ja kuittaa ne nim. ronald, mulle jo 3. viestiä tullut eri profiileista ja kaikissa vähän samanlainen sisältö, pyytää sähköpostiosoitetta... enpä itse semmoiseen lankee, mut jos joku on niin kiinnostas tietää onko oikea ihminen ja oikealla asjalla vai mitä tuo etsii...

17

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tämäkään

Minkä näköinen? Minkä maalainen?
      Kirjoitustyyli?

• Mammamiia

Uskon että ulkomaalainen ja Lappenrannasta.Ikää 52v. Ei ole oikea nimi Ronald vaan ......Hän kyllä puhuu huono suomea see on tottaa.Älä ikinä siihen tutustu.
      Hänellä on olkapään asti kihartunut tukka.Joskus ponihäntä joskus ei.Syvät naamapiirtet.Livena parempinäköinen kuin kuvassa.Varma sama tyypi.On kokemusta.Unohda koko mies, huonompa ei voi enää tavata.Mulla kokemus.

• Elvet

Ehkä sama mies kenellä on nyt syntärit 14.10
        Itee kirjoitan vissi sen tyypin kanssa.Ei oo täysin varma miehestä.
        Vois kyllä hyvinkin sama "herra" kirjoittaa minullekin

• Tiedään miestä

Nyt jo Ronald.Vuosia palstoilla hakenut nami nami ruoka, tarkoitan naisia.
      Täysin narsisti mies ja muutenkin viallinen luonne.Ehkä jostakin Imatra kyliltä vois sellainen mies pimpsa hakea.Ikävä kyllä see hae koko Suomeen aluelta.Varmasti jostakin saa sitä herkku

• Lydya

Mä veneläinen nainen.Minullekin kirjoitta samatyypinen mies ja häneen äitinkieli on Espanja.Kirjoitta kyllä huonosti jopa huonnomin kuin mä.Epämääräinen tyypi ei itsee enää ei kirjoitta häneen kanssa

• ei tyhmä

Juu,oli jossain profiilissa 52,v, jossain vanhempi, mutta kaikissa viesteissä" haluan tutustua paremmin, saada sinu sähköpostioite, lähemmi tutustua jne" eli kirjoittaa huonosti suomea ja pyytää jo EKASSA viestissä sähköpostioitetta, KUKA on niin hullu että sen heti ekan viestin jälkeen antaa?Kolmannen viestinsä jälkeen POISTI vuorokauden jälkeen jo tämän profiilinsa( oisko ollu vaan yksi monesta) profiilista, en ymmärrä muttei tarviikkaan halusin vaan varoittaa aloittelijoita näillä palstoilla.Ehkä ei kannata vietitellä jos viestin nim, merkki on ronald ja muutenkin täyttää nuo merkit mitkä annoin.Muut tuon ikäiset suomea kirjoittavat eivät sitten ole kyseinen mies,eli voi olla ok. tyyppejä:)

• Tuttupetoo

See on häneen tapaista että poista kuin ei anna sitä mitä hän pyydä
        Niin see tekee sama faesbookissakin kuin heti ei vastaa hänelle.
        Täysin idiooti mies ja kannata ohi kävellä koko miehestä

• xxxxxxxxxxc

Ettei vain olisi Afrikkalainen?

• Kirstila

Tää mies on kutsunimellä Toriratsu.Oikealla nimellä on etunimessä kaksi nimeä ja lyhyt sukunimi.Tiedään tapausta ja naisia kuinka paljon sillä.Voisin kertoo että jokaisessa kaupunkissa ja kylällä.Täysin turhapäiväinen tapaus

• Minutkinpannut

Todellisuudessa kolme etunimea Menee netti ja katsoo
        Tiedään kenestä on kysymys.

• Sikisiki

Hän on Badoossa'kin.Kaikkialla missä naisia liikkellä

• Ulkolainen

Mammamiia sinulle!
      Olisko sama mies kukaa kysyy asunto avaimeja jo toisella käyntillä?

• Yökylässä

Voi vitsi luin tää kirjoituksen ja ajattelleen oliko sama mies viime yöllä mun luona?
      Kaikki täsmää kirjoituksissa.Kova mies kiromaan muita ihmisiä.

• Nähnytsiellä

Hän on vielä MeetMeet'issäkin

• white power

Kyllä suominaista sinisilmäisesti viedään kuin lammasta narussa vai oletteko noin mustanmulkun kipeitä?
      Onhan se nähty sen Aussi jäpiskänkin jutuista kun joka illalle löytyis uusi kun se ulkomaalainen niin kiinnostaa ja oikein hävetti lukea sitäkin juttua kuin koko maailma lukee teidän käyttäytymisestä.

• u r white shit

hiihihihii ja juoppojen suomiukkojen aasiaseikkailuista on jo tullut juttua joka puolella maailmaa....kyllä teillä on hävettävää....olette rumia ja mieleltänne sairaita..

• kuinka mont

Mies on vieläkin suomi24, treffi palstalla, ikä 52, v. kirjoittaa huonoa suomea ja nim, merkki nyt james

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe