Seksitutkja Osmo Kontulan mukaan 60 % naisista saa säännöllisesti orgasmin, 40 %:lla naisista on vaikeuksia saada orgasmi ja 9 % naisista ei saa koskaan orgasmia. Miksi näin on?
Haluaisin vastauksia oman ikäluokkani naisilta eli 30 - 50 vuotiailta naisilta, jotka ovat vakituisessa parisuhteessa ja jotka eivät ole ennen saaneet orgasmia, mutta ovat jossain vaiheessa alkaneet saada säännöllisesti orgasmeja tai sitten ovat naisia, jotka joskus saavat orgasmin ja joskus eivät saa orgasmia.
Kun nainen ei saa orgasmia:
1. Onko vika naisessa eli nainen ei edes kaipaa orgasmia eli seksi on hänen mielestä hyvää ilman orgasmiakin tai sitten nainen on täysin "kylmä".
2. Onko vika miehessä, ja jos on, niin onko vika siinä että:
a) miehellä on liian pieni penis
b) mies ei osaa kiihottaa klitorista
c) joku muu, mikä?
Oma naiseni ei saa orgasmia, väittää ettei tarvitsekaan, mutta en usko, koska hän ei muuten ole mikään kylmä tai pihi nainen. Tiedän että haluaa, mutta vähättelee asiaa minun takiani. Tiedän cat-asennot yms., ymmärrän että nainen syttyy miestä hitaammin jne., penikseni ei ole suuremmasta päästä, mutta sitä en voi muuttaa. Mikä on se juttu, joka erottaa aikuiset naiset, jotka saavat orgasmin ja naiset jotka eivät saa orgasmia?
Miksi aikuinen nainen ei saa orgasmia?
3
127
Vastaukset
- Putkiaivotyttö
Oma kokemukseni orgasmien saamisessa viittaa vahvasti seuraaviin asioihin: Mies tietää mitä tekee, minulla on kiireetön ja huoleton fiilis, tunnen itseni viehättäväksi ja kiimaiseksi, kulli on tarpeeksi suuri.
- hyhyuhnju
Vilkaise sinne naisen alapäähän. On tutkittu, että jos klitoris sijaitsee yli 1,5 cm päässä emättimestä, naisen on vaikea ellei mahdotonta saada orgasmia. Meissä on nimittäin eroja. Itselläni tuo välimatka on lähes 5 cm, joten eipä ihme, etten ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Sen sijaan saan kyllä, kun on taitava mies antamassa suuseksiä tai sormettamassa.
- hyhyuhnju
Siis korjaan, että jos välimatka on pitkä, on vaikea ellei mahdoton saada orgasmia _yhdynnässä-. Muuten ei ole tietenkään mitään esteitä suoralla klitoriksen kiihottamisella. Eli eri naiset nauttivat erilaisesta seksistä, kun olemme kaikki yksilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758