Onko muilla pareilla sama ongelma kuten meillä sillä, kun etsimme vapaata ja kunnollista miestä vaimolle sänkyseuraksi niin kaikki olleet vain feikkejä?
Onko Suomesta kadonneet 35-45v vapaat,normaalivartaloiset kuten näköisetkin miehet?
Kaikki chatit ja seuralaispalvelut vaan pervoja täynnä jotka eivät ymmärrä naisen ja normaalinseksin päälle mitään. Ylipainoisia ukkomiehiä, kuten -ikäisiäkin, yrittää kuitenkin ehdoista välittämättä.
Kasvokuvaa kun pyytää niin kuva tuleekin kalusta!
Kukaan itseensäkunnioittava nainen ei vastaa moiselle jos käytöstapoja ei ole ollenkaan. Jos alkuvaikeuksista on päästy eroon niin soittaminen ja numeronantaminen on ylivoimaista, homma ei jatku jos ei uskalla ottaa seuraavaa askelta! Miksi tällaiset roikkujat vastaavat kun rohkeus pettää aivan alkumetreillä? Pahimmoileen treffit sovittu hotelliin eikä tullakaan eikä vastata puhelimeeen, näitäkin ollut.
Ukkomiehiä emme tarvitse sillä emme halua olla mukana avioriidoissa emmekä suvaitse pettämistä, tämä ei mene ollenkaan päähän näille Casanoville.
Vaimo on kaunis ja herkkä 51v eikä kaipaa alfauroita tai raakalaisia, yhtään kunnon vastausta emme ole saaneet ja pari vuotta suotta etsitty vaihtelua seksielämäämme.
Mistä te muut parit Etelä-Suomessa löydätte vastaavaa seuraa kun baarista emme oikein viitsisi lähteä kaksin etsimään?
Mihin kunnonmiehet kadonneet?
37
2225
Vastaukset
Hei teille "syysleikit" !
Kyllä varmasti on ongemat samankaltaiset muillakin pareilla, kuin teillä. Niitä fiksuja miehiä ei vain ole kovin paljon, siis vapaina. Useimmat ovat aika hölmöjä , nimenomaan ne jotka tällaisilta sivustoilta seksiseuraa etsivät, varsinaisia idioottejakin mahtuu joukkoon, anteeksi vain, mutta se on pelkästään totuus.
Me olemme myös etsiskelleet vakituista kimppakvaeria , itseasiassa jo useita vuosia, ja vain yhden ainoan fiksun olemme tavanneet, mutta hän joutui muuttamaan kovin kauas työn perässä. Hän oli meillä vakituisena ystävänä reilun vuoden.
Me tosin teistä poiketen etsimme Bi-henkisiä, myös pareja, ja naistakin, mutta naisia ei ole ollenkaan olemassa...;(
Yksinäisiä miehiä jotka elävät kauheassa pulassa tuntuu olevan kaikki sivustot pullollaan, ja valitettavasti he ovat aika usein kovin vaatimattomia kirjoitustaidoiltaan, kaiketi hieman puuttuu intiaaneja kanootista, Siksi varmaan ovatkin ykisäisiä ja näillä sivustoilla kinuavat niin parien, naisten kuin miestenkin perään,
Ehkäöpä kaikki oikeasti fiksut ovat jo varattuja, tai ovat löytäneet sen kivan vakituisen parin, mutta joskus voi onnistua, kun jaksaa yrittää.- threesome1
Kyllä meitä hyväkuntoisia ja siistejä vapaita keski ikäisiä miehiä on tarjolla Uudellamaallakin kivaan pidempi aikaiseenkin tuttavuuteen tarjolla:Emmekä kaikki ole edes epätoivoisia vaan etsimme kunnes löydämme omia kriteerejä vastaavan parin.Suurin ongelma meissä on kai ne oharin tekijät,vain haaveistaan kirjoittelevat/ilmoittelijat ja sitten ne jotka lokeroivat kaikki samaan oman ahtaan mielikuvansa muottiin ja kompastelevat hauissaan siksi etteivät tajua että me kaikki olemme yksilöitä,omia ainutkertaisia tapauksia.
- -85
Paremmat miehet viedään nopeasti käsistä ja rengastetaan. Ei sillä, etteikö hyviä miehiä olisi vapaana tai että kaikki varatut miehet olisivat hyviä, mutta oikein hyvä tavara ei jää hyllylle makaamaan.
- löylytonttu
Asiallinen 46v pk-seudulta oleva mies on kiinnostunut pareista. Fiksu mukava tyyppi jolla on sosiaalinen luonne. Siisti rohkea meno rouvan ehdoilla. Hyvänkokoinen varustus.
dashain@hotmail.fi
- 58v
tääläon kullon mies jotaetit ja kyselet laitatietosimulle ootan
- 58vmies
kunnon mies9vmies
- Leikkikaveri
Kyllä meitä aisallisia miehiä on. Minäkin olen kohtalon oikusta vapaa ja olen kiinnostunut tutustumaan pariin, jonka kanssa voisi touhuilla kaikkea kivaa. Tosin täällä meidän korkeuksilla tuntuu olevan aikasta hankalaa löytää. En tiedä mistä kiikastaa. Ja mielestäni olen ihan fiksu ja normaali mies. Ja jos jotain luottamuksellista tehdään niin niistä ei sitten kylillä puhuta. Olisin kiinnostunut ystävystymään.
- Syysleikit
Leikkikaveri meitä kyllä kiinnostaa mutta emme saa sinuun yhteyttä...
- leikkikaveri
Syysleikit kirjoitti:
Leikkikaveri meitä kyllä kiinnostaa mutta emme saa sinuun yhteyttä...
Hei syysleikit, meni tuonne väärään kohtaan, mutta kysymys kuului, kuinka voin ottaa yhteyttä teihin jos olette kiinnostunut? Laittakaa jokin kanava, mitä kautta voitaisiin viestitellä.
- näin meillä
Hei olemme 32/34v pari porista me olemme löytäneet komannetpyörät yyterin nakurannalta helsingin keltaisesta ruususta ja turun xxxparadisestä.
Noissa edellämainituissa paikoissa on se etu että näkee heti varustuksen eikä tule pettymyksiä kuten meille kävi kun netinkautta haimme seuraa toisella miehellä oli onnettoman pieni ja toisella ei sitten seissyt- threesome1
Mulle ei ole auennut se miksi pitää tutustumis vaiheessa antaa itsestään vääränlaista infoa toisille kun siitä jää heti kiinni kuitenkin,kuvitellaanko että jos on haettu runsas varusteista kaveria kolmanneksi et sitten kohdattaessa kerrotun mitan kutistuminen nakkimakkara luokkaan unohdettaisiin olan kohautuksella.Parien kohdalla taas vastaavasti usein huomaa että asia onkin vain toisen osapuolen kohdalla kiva juttu ja toinen peesaa miellyttääkseen häntä.Kaikista näistä pienistä "koukuista" huolimatta juttu on niin kivan kiihottava asia että kannattaa muutama kuprukin sietää etsiessä.
- Länsi-lounas
Niin, tuntuu että kaikilla tökkii jollain lailla kun etsitään kumppaneita. Minulla on ilmeisesti tullut ikä vastaan, olen 59 ja etsinyt pariskuntaa jo pidempään. Vapaa olen ja ihan helposti lähestyttävä positiivinen persoona. Osaan ottaa naiset huomioon ja kunnioittaa ihmisiä tilanteessa kuin tilanteessa. Ulkonäössäni ei ole mitään vikaa, kuulema ja tarpeellisissa paikoissa on riittävät mitat. Mut kun on vanha niin on vanha, ilmeisesti.
- threesome1
Tähänkin olen törmännyt ylitettyäni itsekkin 50:in rajapyykin,surullista
- masi_61
threesome1 kirjoitti:
Tähänkin olen törmännyt ylitettyäni itsekkin 50:in rajapyykin,surullista
Minä olen taas jo hieman päälle 60, eikä ole vielä ollut ongelmia myöskään tuollaisen seuran saannin kanssa. Kait se on vähän myös itsestään kiinni.
- Salarakkaaksi?
Olen 51 ja haaveilen useammasta miehestä tai ainakin toisesta. En uskaltaisi vaikka mieli tekisi.
- leikkikaveri
Hei syysleikit, kuinka voin ottaa teihin yhteyttä jos olette kiinnostunut? Laittakaa jokin kanava, mitä kautta voitaisiin viestitellä.
- Syysleikit
Hankalaa toden totta löytää ketään tai sitten vaadimme likaa:vapaa,ikä35-45 ja ihmisennäköinen eikä tukeva! Valokuvan vaihtoon kaatuu monella kun ei millään haluisi sitä antaa mutta se jättää pois turhat ajelut ja vaivan.
Myös passiivisuuteen kaatunut usein kun kirjoittaminen kuitataan parilla sanalla eikä ole ollenkaan oma-aloitteisuutta, osa miehistä haluaa taasen olla piilossa eikä kerro nimeään tai numeroaan. No nämä raakkaavat itse itsensä, kyllä näissä jutuissa edetään naisen ehdoilla.
Mittojen kyselijät myös jätämme omaanarvoonsa sillä ihmisyys on jotain muuta kuin numeroita, samaten törkeä kielenkäyttö osoittaa sivistystason.
Eronneet ovat parhaita sillä ovat muillekin kelvanneet ja tietävät yleensä käytöstavat naisen kanssa, ns.alfaurokset meidän mielestämme ovat säälittäviä uhoajia.
Meillä oma roolileikit jossa rva haluaa joskus vaihtaa kotiäitiroolin vampiksi ja pukeentua kuten ollakin hetki siinä roolissa ja jättää koti hetkeksi, kellä mitäkin mielihaluja.
Toiset haluavat harrastuksenaan surmata eläimiä saaden siitä nautinnon eikä kukaan tuomitse, seksinautinnoista harva uskaltaa edes mainita kun niitä ei vaan hyväksytä ja kun se on vieläpä vapaaehtoista eikä ketään ammuta!
Tulipa taas rutistua mutta helpotti, kuula pyörii muttei satu tässä ruletissa kohdalle ainakaan vielä...- threesome1
Mut ehkä näilläkin kommenteilla kaikille meille osallistujille raottuu se kokonaisuus asiasta,vaikeeta on pareille löytää sopivaa kun halutaan sitä omaa kivaa juttua toisaalta taas tuntuu et ne kolmanneksi leikkiin hakijat on vähän kuin maatalous näyttelyn rotukarja kilpailussa osallistujina... kelle seppele suodaan armosta...kilpailu on kovaa ja elämä julmaa ;)
- VoiElämä
"
Hankalaa toden totta löytää ketään tai sitten vaadimme likaa:vapaa,ikä35-45 ja ihmisennäköinen eikä tukeva! Valokuvan vaihtoon kaatuu monella kun ei millään haluisi sitä antaa mutta se jättää pois turhat ajelut ja vaivan.
"
"
Mittojen kyselijät myös jätämme omaanarvoonsa sillä ihmisyys on jotain muuta kuin numeroita, samaten törkeä kielenkäyttö osoittaa sivistystason.
"
niih... mitenkä ne numerot nyt olikaan... ihmisyys on jotain muuta kuin numeroita mutta itse laaditte tiukat ulkonäkö ja ikäkriteerit *facepalm*
En minäkään mitään vitun laardikasaa tule tuuppaamaan. - mukavaa seuraa
Täällä 43v, hyvännäköinen, hoikka, eronnut ja jyhkeäkaluinen mies mukaanne. Olen ollut parin seurana ennenkin. takasivu@luukku.com
- 2+4
Jaa, muistan lukeneeni tämän avauksen jo aikaisemmin. Olisiko teidän siis aika siirtyä toisille foorumeille jos vieläkään eikä täältäkään ole löytynyt vaatimuksia täyttävää?
Olisko se sitten mentävä sinne baarin puolelle. Ei taida olla helppoa löytää.
- vastinetta tyherryks
Avaus toi mieleen yksinäisen miehen, ei samoilla eväillä liikkuvaa pariskuntaa, mitä ehtoja on.
Itse olen kaikin puolin okei mies, mutta näillä palstoilla ei tärppää sitten mikään. Hakee naista tai paria, heteropohjalta. Vastauksia ei yleensä tule, tai tulee kaksi riviä ns. pariskunnan mieheltä. Voishan senkin aloittaa ja lopettaa tervehtien. Siihenkö pitäisi mukaan lähteä, mykkä, puheimpotentti mies ja nainen, joka on tai ei, josta mainittu kenties puolella sanaa.
Jos naista hakee, vastaus tulee joltain epämääräiseltä daamilta hinnaston kera. Jo kirjoitustyyli kertoo sen, että ei ikinä.
Ja lopuksi, olen ukkomies avoimessa suhteessa. Koettakaa ymmärtää, mitä se tarkoittaa. Tuota pariskuntien sinkkuhakua en tajua. - threesome1
Tapasimpa minäkin äskettäin uuden pariskunnan joka ilmoitteli innokkaana ikäistäni miestä seurakseen,kun ensi tapaamista yritettiin järjestellä niin meni sellaiseksi sirkukseksi että meinasi usko loppua kesken.kun lopultakin sitten ensi tapaaminen pelkän kahvin merkeissä tapahtui kaikki vaikutti olevan ok. Kun sitten piti tavata ensi kertaa itse asian merkeissä muuttuikin se tapaaminen jonkinlaiseksi kokeiluksi jossa ei itse siitä ollut puhettakaan,selvästi näki että oli vain miehen fantasia ja vaimo katseli vaivautuneena koko ajan pitkin seiniä ja vältteli katse kontaktia, kun sitten kokeilu illan jälkeen piti lopultakin tavata kunnon iloittelun merkeissä niin siihen sitten tökkäsi,ei onnistunutkaan,ensin sanottiin ettei ollutkaan hyvä juttu ja sitten taas muutaman päivän jälkeen että käykin....no se tapaaminen jäi omalta osaltani toteutumatta. Miksi aikuiset ihmiset eivät osaa/uskalla päättää mitä haluavat tehdä jos kerran tällaiseen asiaan ilmaisevat halunsa.Tuntuu aika karmealta että avioliitossa toinen peesaa toista vain miellyttääkseen tätä ja samalla panee itseään matalaksi ihmisenä.
Totta mitä kirjoitit... mekin turhaan monesti menty treffeille... todella säälittävää porukkaa . täälä uhotaan ja haetaan seksiseuraa mutt ei olla samaa mieltä kun huomaavat ett toinen onkin tosissaan!! Hei haloo! painukaa muualle pelleilemään te feikit!!!
Live Live Live.. niin tietää millainen seura on, tietysti kannattaa valita paikka jossa on erotiikkaa tms. toimintaa kuten edellä mainittiin.
Netissä kuvat on mitä on ja onnistumisprosentti samaa kuin lotossa =))- mies +-50
Täydellistä sinkkumiestä haetaan leikkikaluksi, sitähän tässä puidaan, eikö. Kun olen ollut aikoja sekä sinkkuna että suhteessa, valitsen mielelläni suhteen. Todella vapaata ja sivistynyttä, kolmatta osapuolta huomioon ottavaa paria on melko vaikea löytää. Tuo "threesomen" mainitsema parihaku perustuu pariskunnan miehen fantasioihin useimmiten, nainen on puolittain mukana. Eikä mitään suunnitelmaa mitä aiotaan tehdä, mielikuvituksen puutetta.
Millaisesta kokemuksesta puhun: parista kerrasta, jossa toisessa pariskunta oli kaatokännissä, ja toisessa jossa isäntä heilu kameran kanssa siivottomassa huushollissa. Että ihan elokuvaan olisi päässyt.
Sivistystaso kannattaa ainakin kysellä, katsoa kielenkäyttöä viestinnässä ja aikaisempia kokemuksia. Jos näissä tökkii, kannattaa todella unohtaa... - Syyspari
Jopas jopas avauksemme aiheutti puhetta vaan niin oli tarkoituskin. Näyttää olevan puolin sekä toisin vaikeaa löytää sivistynyttä ja muutenkin sopivaa seuralaista.
Me kyllä viimenkin löydettiin juuri sitä mitä haettiinkin vaikka se kestikin, eikä tämä ole yksinäisen miehen kirjoittelua vaan olemme ihkaoikea aviopari.
Vanhemmat miehet meitä ei siksi kiinnosta kun fysikaalinenikä tulee jokaiselle auttamatta vastaan eikä jaksa/kiinnosta kuten nuorempia.
Itse jätämme laskuista heti itseään kehuvat, heikko kirjoitus- ja ilmaisutaito, puutteellinen sosiaalisuus tai kirosanojen viljely.
Myöskin salailu puhelinumeroissa, nimissä tai mailiosoitteessa kielivät ettei kaikki ole oikein.
Täydellistä ihmistä ei olekaan eikä sitä haetakaan mutta edes normaalia joka huolehtii itsestään ja osaa käyttäytyä eli sanoisinko sivistynyttä...onhan niitä mutta ei ehkä paljon täällä.
Kuitenkin, olemme nyt tyytyväisiä ja anteeksi jos jotain loukattiin.- threesome1
Tuollaista elämän sivistystä omaavaa kolmannenkin osapuolen nautinnon huomioivaa paria itsekkin haen.Kaikkien tulisi siis ajatella yhteistä nautintoa silloin kaikki antaisivat ja saisivat ja vieläpä nautinnollisella tavalla.Noista hetkistähän saisi rakenneltua aika huikeita tuokioita.Sen verran täytyy olla viiman kestävyyttä ettei mieli pahoitu ihan pienestä.
- Syyspari
Hei Treesome1
Kerroit kauniilla sanoilla jotain tärkeää ihmisyydestä jota vain aniharvat ovat kohdanneet, pidä se!
Jos me kaikki olisimme kaltaisiasi niin maailmasta puutuisi paljon, sodat! - karttu
Olen siinä mielessä vapaa,ettei vaimo
halua seksiä.itse haluaisin.voisin
auttaa teitä ihanaan orgasmiin.olen nuorekas yli 55 mies.ette tulos pettymään.ei mikään isomulkku seksikalu.tykkäisitte varmaan.
tekstailkaa ensin.0405493186 En ole vapaa,mutta olen mukavaa painivalmentaja ja olen kiinostunut ,laita viestiä....kilttikarhu@gmail.com
- hui hai78
himo.nussija@homo.com .... siellä perse levenee
- man50about
Aloittajalle ja vastaaville vinkiksi!
Älkää hakeko sitä partneria ilmoituksella vaan bongatkaa se vaikka foorumilta jossa näätte sen kirjoittavan omalla tunnarilla ja kuvalla. Jos profiilin perusteella voi olla sinkku niin asiaa voi varmaan kohteliaasti lähestyä kysymällä.
Jos heppu kirjoittelee asiallista juttua niin pistäkää priva messua kaverille tyyliin "kiinnostaisko seksuaaliset leikit mukavan pariskunnan kanssa?". Eihän teidän tarvii heti kuvalla lähestyä. Teidän juttu on periaatteessa miehen iskemistä ja teillä tarve, tehkää aloite ihan suoraan. - mikolat
Missä on kunnon mies.
Olen ollut 20v vaimoni kanssa viimeisen vuoden aikana epäilykset vahvistuvat.Vaimo käy kotonaan ja tänä aikana ,hän muuttuu etäisemmäksi.
Hän sanoo olkaamme vain ystäviä ,kun otan tämän puheeksi hän sanoo olet ymmärtänyt väärin enminä sitä tarkoittanut.
Näitä tapauksia on useita vuosien varrelta.
Meillä on seksin suhteen ollut vuodenkin taukoja se on liian pitkä tauko normaaliin seksiin nähden en vaan ole tajunnut vaimo on biseksuaalinen ja tarvitsee toista naista jatkuvasti tarpeisiinsa häntä matkallaan.Nyt viime kerrasta tuli uusia piirteitä matkaan hän löysi miehen heillä meni hyvin
Ja hänen vaimo-tyttö ystävä tuli mukaan nyt räjähti.
Vaimo on myyty jotakin tapahtui hän sai jotakin mitä ei aiemmin ole saanut.
Nyt päätin yrittää minäkin.
VAAN MITÄ.
ETSIÄ SEURAA.
VAAN MISTÄ.
OLEN YLI 50 MIES 176 NORMAALIKOLKOINEN.M- Suljetulle-kuulut
Voi hemmetti näitä mielenterveyssäästöjä!
- nolatkaalisää
Eläs muuta sano naurettavia nämä tyypit tai ennemminkin hupiukko ja horo kerholaiset..saa täältä ainakin päivän naurut...
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047