Miksi ajattelen sinua vieläkin?

M+T

Hei T! Tutustuttiin 8 vuotta sitten itäisessä kaupungissa. Olet vanhempi kuin minä, emmekä koskaan olleet oikeasti yhdessä. Et ollut minun, enkä minä sinun. Olin niin nuori tyttö silloin ja nuori olen toki vieläkin, enkä voinut tai osannut pitää sinusta kiinni, etkä sinäkään minusta. Tavattiin silloin tällöin, selvitettiinkin asioita, kuunneltiin sylikkäin Cohenia. Ei se ollut rakkautta eikä mitään elämää suurempaa, mutta jostain ihmeellisestä syystä ajattelen sinua edelleen. Viimeiset viestit taidettiin vaihtaa kuusi vuotta sitten. Minulla oli jo joku, joka halusi pitää minusta kiinni ja pitää edelleenkin. Ja silti ajattelen sinua. Et varmaan lue tällaisia palstoja, eikä tämä viesti tavoita sinua koskaan. Mutta näin myöhään yöllä, kun olen yksin tässä samassa itäisessä kaupungissa, ajattelen sinua edelleen. Enkä tiedä miksi tai mitä pitäisi tehdä. Toivon, että tavataan vielä joskus ja jutellaan. Ehkä joskus?

4

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runkkus

Haista vittu

• Tule järkiin!

8 vuotta on liian pitkä aika.
      Vaihda levyä!

Olet tosi jahkailija, etsi uusi ja piristy!

• ap.

Vaikea piristyä kun tämä tunne ei vaan katoa. Tiedän, että on hakuammuntaa, mutta MIKKO, jos luet tämän niin Tiina kaipaa sinua. Edelleen. Ja ne, jotka ei tästä mitään tiedä voivat olla kommentoimatta.

• M+T

Siis mitähän ihmettä? Ei oo multa tää viesti, ja aloituksessani kaipaan nimenomaan T:tä! Mene muualle varastamaan aloituksia!!!

Ja edelleenkään en usko että Hän käy tätä ikinä lukemassa, koska on jo jatkanut elämäänsä. Tunnisteeksi vielä kuitenkin haluan laittaa, että molempien nimissä on neljä kirjainta. Ja nyt jätän tämän odottamaan Häntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe