onkos netissä joku paikka josta saa tulostettua noita PCS-kuvia? tai piktoja? itse en oikeen löydä sellaista..
PCS-kuvat +PIKTOT
6
7459
Vastaukset
- Liisa
Hei! Käy katsomassa www.papunet.fi. Siellä ei tosin ole valmiita tulostuskelpoisia kuvia, mutta itse ainakin sain kopioitua ja siirrettyä Wordiin haluamani kuvat. Toivottavasti tästä on edes jotain apua, sillä nuo valmiit kuvaohjelmat ovat todella kalliita.
Jos lapsellasi on joku terapeutti tai (E)LTO, jonka kanssa olet keskustellut kuvien käytön tarpeellisuudesta, voi hänkin tulostaa omalta koneeltaan (luultavasti joku kuvaohjelma on käytössä) teille tarvittavia kuvia kotikäyttöön. Ainakin omassa kaupungissani se on mahdollista. - Santra
Hei
Itse olen niitä kanssa etsinyt mutta niitä ei ole kokeile papunet sivuja siela on symboli kirjoitus ohjelmalla tehty kuvia. PCS-ohjelman saa lainaan puheterapeutun kautta. Jos asialla on kiire niin Symbolikirjoitus ohjelma 2000 on paras hintaakin kyllä on 550€ mutta se palvelee paremmin kuin yksikään muu itsellä käytössä kyseinen ohjelma. PCS- ohjelmalla joudut itse etsii kuvat. tällä symboli ohjelmalla ne tulevat automaattisesti näytölle ja kuvan voi vaihtaa painamalla F12 ja pystyy kirjoitaa lauseita ym.. - Välitysmies
Ottakaapa yhteyttä, tämän sähköpostiosoitteen haltijalta voisi löytyä jotakin.
- Välitysmies
>>>supamatti(at)gmail.com
- op
pikto kuvia löytyy ainakin osoitteesta papunet.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985