Niin elikkäs onko kellään tietoa, että saako henkilökohtainen avustaja pitää palkatonta lomaa. Itse oon avustajana päiväkodissa ja en saa pitää esimiehen mukaan palkatonta, jos hoidettava lapsi on hoidossa. En vaan ole löytänyt mistään, että missä näin on kirjoitettu. Saisinko sitten pitää palkatonta, jos minulle olisi sijainen, jos nyt on niin, että niin om määritelty, etten saa palkatonta lomaa pitää?
henk koht avustajan palkaton loma
niihhi
1
211
Vastaukset
- Puuhh
Moi!
Itse työskentelen myös avustajana. Oletko suoraan tehnyt sopimuksen päiväkodin kanssa, vai oletko jonkin avustajia välittävän firman "leivissä?"
Minulla maksetaan lomakorvaukset joka palkkaan, joten ei ole vuosilomapäivä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettet voisi koskaan vapaata pitää.
Eli siis työnantajan kanssa pitää pystyä järjestämään itsellesi sijainen jos ja kun haluat tuota palkatonta pitää.
http://www.heta-liitto.fi/ tuolta itse löytänyt paljon kysymyksiini vastauksia ja varmaan voi viestilläkin heitä lähestyä tarvittaessa.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229