Hesan miitti 30+

Bella Tarantella / Minnier

Helsinki by night...
Tule tapaamaan 30 huoneen hulvatonta porukkaa kun tonttuiluaika on kuumimmillaan!

Aloitamme iltaa Pub Gasellissa la 18.12. klo 18.00 alkaen ja siirrymme h-hetkellä (tip-tap tip-tap) perinteisesti ravintola Zetoriin tanssahtelemaan.
Pub Gaselli sijaitsee osoitteessa Aleksanterinkatu 46, sisäpiha.

Vielä ehdit olla kiltti ja osallistua miittiin=)

Koollekutsujana ja kenties läsnäolevanakin:
Bella Tarantella / Minnier

15

6162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellu65

EVVVK!!!!

• Beltsi

Kumpi...Bella vai miitti?=DD
        *puss*

• *yrittää oikein kovasti päästä mukkaan*

Toivottavasti gaselli vetää sen varran porukka lauantaina kuin mukaan ilmottautuu... Tai sitten pitää vaihtaa alotuspaikkaa...

• tietysti tuun jos pääsen.
      onhan mukava nähdä kaikki ystävät ennen joulua,
      kun on rauha maas ja ihmisillä hyvä tahto :)

• aik.nainen

olisin tulossa jos tällainen vanhus mukaan pääsee ja jos työvuorot niin sallii..en näe niitä näin pitkälle vielä..terv. aik.nainen

• Totta kai olen mukana menossa, paikalle ilmestyen ehkä hieman myöhemmin mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan =))

• tuut mukaan :)

• Tuli vaan mieleen että nyt on avattu Helsingissä ihan mielenkiintoisen tuntuinen uusi paikka: http://www.ravintolaonnela.fi/helsinki/index.html

Voisi olla ihan hauska lähteä tuo paikka katsastamaan porukalla! Onhan se Zetorikin kiva, mutta olisiko aika antaa toisellekkin paikalle mahdollisuus. Onnelassa tuntuisi olevan menoa moneen makuun...

• Valdemar

eräät ystäväni kävivät onnelassa ja eivät todellakaan pitäneet. Sanoivat kliiniseksi ja kolkoksi paikaksi. Myös ihmisiä oli varsin vähän. Mutta tämä on siis vain kuulopuhetta ja voihan olla, että toisen kerran paikka yllättäisi positiivisesti.

• aurinko-67
        Valdemar kirjoitti:

eräät ystäväni kävivät onnelassa ja eivät todellakaan pitäneet. Sanoivat kliiniseksi ja kolkoksi paikaksi. Myös ihmisiä oli varsin vähän. Mutta tämä on siis vain kuulopuhetta ja voihan olla, että toisen kerran paikka yllättäisi positiivisesti.

Tuo Onnela kuullostaa hyvältä...*harkitsee liikkellepanoa kohti ydintä*...ja etenkin kun mainoksen mukaan kaikki alkoi piparista...*naur*

• Valdemar kirjoitti:

paikka on tosiaan ollut auki alle kuukauden, ja jotenkin minultakin jäänyt ihan huomaamatta, ennenkuin ystävältä kuulin. Tuolla paikallahan on perinteisesti ollut nuorisopaikka, joten kestänee hetken ennenkuin aikuisempi väki sen löytää.

• BellaT/Minnier

Minä ainakin olen avoin uudelle..Tosin Zetor on tavallaan "varma" paikka hauskanpitoon ainakin tällaiselle maalaistytölle *wirn*..Asia pitänee päättää tässä jossain vaiheessa lähiaikoina..joten mielipiteitä suuntaan tai toiseen vielä kaivataan=)

• BellaT/Minnier kirjoitti:

Minä ainakin olen avoin uudelle..Tosin Zetor on tavallaan "varma" paikka hauskanpitoon ainakin tällaiselle maalaistytölle *wirn*..Asia pitänee päättää tässä jossain vaiheessa lähiaikoina..joten mielipiteitä suuntaan tai toiseen vielä kaivataan=)

Tottahan toki sitä voidaan onnelassa käydä! Jos alkaa ahistamaan, niin kuka siellä pakottaa sen pidempään olemaan... Mutta startti siis Gasellista!

• leaorvokki
        Valdemar kirjoitti:

Onni täytyy olla itsessä ei paikassa.
        Jos onnea ei ole ihmisen sisäisissä sokkeloissa,
        Sitä on vaikea sinne laitaa tai valmistaa paikka,
        mistä onnen löytää.
        Täytyy olla valmis ottamaan onni vastaan.
        Jos avaa sydämensä ja on toiselle avoin,
        Voi toinenkin avatua ja seuraus on positiivinen .
        Usko pois kokeile vaikka.???????

• Kokki32

jo vain tää sopii mullekin myös tulen jos pääsen ja miksen pääsisi nähdään silloin moiks

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe