Saan viikossa 5 € silloin kun vanhemmat muistaa antaa ja itse muistan pyytää. Minulla on 2 vuotias koira jolle haluaisin antaa mahdollisimman hyvän elämän. Haluaisin käydä sen kanssa agilityssä yms. Mutta mun rahat ei millään riitä siihen. Vanhempani vaan sanovat että kyllä se koira pärjää ilmankin. Mutta koirani on aktiivinen ja tiedän että se rakastaisi sitä! Eli; kuinka saisin rahaa? Siis muualta kuin vanhemmiltani. Kaikki asialliset ehdotukset tervetulleita! Olen 15, kohta 16 v tyttö.
HELP ME!
HELP ME
4
104
Vastaukset
- koirarakas
Oii mullakin on koira
- koirarakas
Oii mullakin on koira
Oletko ajatellut esim kesätoitä, tai jotain jos sulla on aikaa koulun ohella ;) Voisit myös joskus vaikka auttaa jotakuta ja hyvitykseksi saisit hieman rahaa. Pantti tölkeistä saa sen 15-40 snt, mutta pullojen kerääminen on että hidasta, myös työlästä ja epähygienista.
- HELP ME
Joo oon menossa ensikesänä kesätöihin ja en vaa keksi miten voisin auttaa ja ketä D:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269