Hei!
Etsin suomalaista tai puoli-suomalaista perhettä tammikuu-kesäkuu/heinäkuu. Toivemaani ovat Ranska, Italia, Espanja ja Englanti, mutta olen avoin harkitsemaan mitä tahansa Euroopan maata.
Olen tänä syksynä au pairina 3kk Sveitsissä ja 2kk Italiassa, molemmissa perhe on puoliksi suomalainen.
Olen hyvä lasten kanssa (paljon kokemusta eri-ikäisistä MLL:n lastenhoitokurssi) ja puhun sujuvaa englantia (lukiossa 10, tammikuuhun mennessä asunut ulkomailla yhteensä 8kk). Harrastan tanssinohjausta ja lukemista. En polta, juo tai biletä. Luonteeltani olen utelias, puhelias, vitsaileva ja tunnollinen. Tykkään puuhailla lasten kanssa esim. leikkiä, askarrella, ulkoilla, pelata, lukea, tanssia, laulaa, leipoa ja kokata.
Jos haluat kuulla lisää, laita sähköpostia osoitteeseen finnish.aupair-94@suomi24.fi niin lähetän virallisen esittelytekstini.
Etsin uutta perhettä 01/2015 alkaen
finnish.aupair
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337