Vieraskieliset matkustajat!

Kamalata

Matkustin Finnairilla eilen. Suurin osa matkustajista ei ilmeisesti puhunut suomea! Onko matkustajat ulkoistettu? Haloo päättäjät!

5

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun ne ei osaa

Suomen kielen taidottomia ressukat eikä ole lukeneet suoli24-palstan asiantuntijalausuntoja, on joku mennyt ostamaan itse tai matkatoimisto niille finskin lennon. Ei voi olla muuta selitystä.

• hoono suomen kieli

Kyllä se on niin että esim. Bangkokin lennolla on ulkomaalaisia enemmän, koska he maksavat lennoista vähemmän vaikka tulevat liittymälennoilla. Suomalaiset matkustavat niin kuin minäkin esim. Lontoon ja Hongkongin kautta Bangkokiin, koska ne maksavat esim. minun tapauksessa kun ostin 300 euroa vähemmän kuin Finskillä, lisäksi palvelu on toista luokkaa.

• Niin pitää ollakin.

Tottakai ne, jotka matkustavat liittymälentojen kautta, maksavat pienemmän hinnan (aivan kuten sinäkin teet mennessäsi Lontoon tai Hong Kongin kautta). Suora, vaihdoton yhteys on tuotteena parempi ja aina kalliimpi kuin vaihdollinen. Sama juttu jokaikisellä lentoyhtiöllä.

• Kamalata

No niin! Siis vähemmällä rahalla saa halvempia, ulkomaalaisia matkustajia! Kuinka he tulevat toimeen suomalaisen kabiinihenkilöstön ja kapteenin kanssa! Minä vaan kysyn! Ja saavat jopa toisen luokan palveluakin näköjään. Ja millähän kielellä? Haloo päättäjät!

• Jas soo

Minäkin lensin eilen, taisi olla 2 ei suomalaista noin 140stä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe