Vihdintiellä on sattunut jo toisen kerran sillee että vanhempi mies uudellä mersulla ehdottelee palveluksia!
ahdistelija
19
730
Vastaukset
- provojen vuoksi
Se johtuu tietenkin siitä, että jotkut höhlät kirjoittelee tänne tollaisia "himoitsen"-provoja, ja sitten kaikki dorkkikset kun niitä lukee ja luulee että ne on totta, niin silloinhan ne tyrkyttäytyy kaikille vastaantulijoille, luulevat "ihastuksissaan" että vaaleanpunaiset päiväunet on totta.
- Tosikkojen vuoksi
Internet on hauskan pitoa varten. On kunnia-asia olla provo.
Tosikot voi pysyä Hesarin sivuilla lukemassa virallista totuutta jota meidän oma perluskooni kaveriensa pyynnöstä meille orjille syöttää. - minni16
Tosikkojen vuoksi kirjoitti:
Internet on hauskan pitoa varten. On kunnia-asia olla provo.
Tosikot voi pysyä Hesarin sivuilla lukemassa virallista totuutta jota meidän oma perluskooni kaveriensa pyynnöstä meille orjille syöttää.Pitäisikö asiasta ilmoittaa poliisille, olen kkuullu muiltakin koulussa samas tarinaa.
- tipi46
minni16 kirjoitti:
Pitäisikö asiasta ilmoittaa poliisille, olen kkuullu muiltakin koulussa samas tarinaa.
Ilmoita ilman muuta. Tuollaiset mersukuskit pitää saada vastuuseen
- autotautot
Ota rekkari ylös ja pistä lapulle ja vie se lappu yleiseen vessan miesten puolelle ja pistä vielä siihen että palveluita tarjotaan.
- ilkka3567
Taitaa olla aika sika kun tuolleen lapsia ahdistelee. Kun on rahaa uuteen mersuun niin laittais loput rahat vaikka maksullisen n... p...hen.
- muahhahhaa )))
Heh, kenellä Karkkilassa on UUSI mersu?
- kale3567
Vanha vihdintiellä tuollainen tulee usein vastaan.
- Tane2456
kale3567 kirjoitti:
Vanha vihdintiellä tuollainen tulee usein vastaan.
Eilen illalla tuli harmaa uusi mersu avaamaan mun kohdalla ikkunan ja kysyi kyytiin. Kuljettaja oli varmaan lähemmäs kuuskymppinen ihan siisti mies. Varokaa tytöt tuota
- äiti57
Tane2456 kirjoitti:
Eilen illalla tuli harmaa uusi mersu avaamaan mun kohdalla ikkunan ja kysyi kyytiin. Kuljettaja oli varmaan lähemmäs kuuskymppinen ihan siisti mies. Varokaa tytöt tuota
Vanhemmat katsokaa ympärillenne. Tuollainen on saatava loppumaan ennenkuin jotain sattuu.
- vode667
Jo on jollakin pokkaa keksiä jutun aiheita, jatoiset uskovat kaiken.Viheltäkää nyt hyvät ihmiset hysterian aiheeton levittäminen poikki.Suurin osa täällä kirjoitteluista on aivan isosti sairaiden juttuja.
- Äiti345
Osuiko tämä ketju omaan nilkkaan vode...
- Äiti345
Osuiko tämä ketju omaan nilkkaan vode...
- setämies 3456
Nilkkaan sattuu.
- totuusko
Eiköhän kannata ottaa rekkaria ylös ja ilmoittaa poliisille. Ei se asia täällä 24:llä korjaannu.
- kaikkeen halpaan
Tämäkin voi olla provo, jotakin (kuljettajaa) vastaan on aloitettu ajojahti, henkilöllä ei ole mitään tekemistä ko asian kanssa, eikä mitäään ole koskaan tapahtunut, ei sanottu, eikä asialla ole millään muotoa todenperäisyyttä. Tämähän on yksi kiusaamisen muoto ja näköjään kätevä sellainen; jos asiassa olisi jotain todellista perää, se olisi jo ajat siten ilmoitettu poliisille.
- vode667
kaikkeen halpaan kirjoitti:
Tämäkin voi olla provo, jotakin (kuljettajaa) vastaan on aloitettu ajojahti, henkilöllä ei ole mitään tekemistä ko asian kanssa, eikä mitäään ole koskaan tapahtunut, ei sanottu, eikä asialla ole millään muotoa todenperäisyyttä. Tämähän on yksi kiusaamisen muoto ja näköjään kätevä sellainen; jos asiassa olisi jotain todellista perää, se olisi jo ajat siten ilmoitettu poliisille.
Okei. Kestipä kauan ennen kun jokunen edes vähän alkaa ymmärtä SAIRAIDEN 24 palstalla kirjoittamia juttuja..Jos jutussa olisi edes vähän perää, se olisi poliisien asia. ei 24. palstan.Varmasti uskaltaa kirjoittaa nimellä jos on tosi asiaa.
- vode677
vode667 kirjoitti:
Okei. Kestipä kauan ennen kun jokunen edes vähän alkaa ymmärtä SAIRAIDEN 24 palstalla kirjoittamia juttuja..Jos jutussa olisi edes vähän perää, se olisi poliisien asia. ei 24. palstan.Varmasti uskaltaa kirjoittaa nimellä jos on tosi asiaa.
Asiasta on poliisille ilmoitettu ja nyt vain tarvitaan mersun rekkari ja tietoa liikkeistä.
- oik.tied.auskl.
Poliisin erikoisryhmä on saanut jo kuusi mersumiestä kiinni ja he ovat olleet lohjalla tuomiolla.
http://www.kvaak.fi/images/articles/16042009141905-4.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717