He tulevat kyllä todistamaan Jumalan voimasta ja Maan resonanssiin joutumisesta.
He tietävät mistä puhuvat. Tiede vain ei halua tunnustaa että on väärässä.
Piipposet kokoavat seuraavaa luentosarjaansa varten materiaalia.
He pystyvät havainnollistamaan resonanssi-ilmiön.
Eivät Piipposet ole minnekään kadonneet.
7
245
Vastaukset
- Pirre
Höpsis!
- mikä ettei
Voihan tuo tottakin olla kun ovat Hetzog faneja.
- Näin toukokuussa...
http://www.youtube.com/watch?v=kWelF4f_aHU
Profetia meni nappiin?- Voihan herätys
Herzog-herätys = harhautuminen terveestä uskosta. Näin ollen uskovat luopuvat. Herzog-heränneitä tulee luonnollisesti enemmän. Voihan sen herätyksen näinkin käsittää!
- Heräämisiä
Voihan herätys kirjoitti:
Herzog-herätys = harhautuminen terveestä uskosta. Näin ollen uskovat luopuvat. Herzog-heränneitä tulee luonnollisesti enemmän. Voihan sen herätyksen näinkin käsittää!
Tai ehkä monet ihmiset heräsivät siihen mitä Herzog todellisuudessa edustaa.
- VAARAVYÖHYKE
tällä hulluttelulla ei liene mitään tekemistä Jeesuksen ilmoituksen kanssa
Täysin yli sen mitä Kirjoitettu on. Joogaan ja new ageen liittyy enemmän. Jos pariskunta Piip/Hart on Kristuksen palvelijoita ( evankeliumin Voittosanomaa kirkastavia ) ÄLKÖÖT SEKAANTUKO JONNINJOUTAVIIN enempää omaksi ja kuulijoiden KADOTUKSEKSI!!! - fysiikkaako
Mutta kun se on niin "hienoa" opettaa jotain uutta srk;ssa. Eihän se millään tavoin hengellisyyteen liity mutta silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481