Tunkki väänty

Varokaa Ford-kansa

Oi voi. Vaihdoin talvikumeja mondeooni ja kuis ollakkaan, tunkki vääntyi vinoon. Siis auton oma tunkki.
Ei piru vie, eikö ne Fordilla osaa tehdä kunnosta raudasta tunkkeja, vaan ovat jotain pahvisia.

7

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuck munkki

Joo, niinhän niissä vanhoissa tunkeissa oli vikana jos 2krt vuodessa käytti! Mutta eihän minkään auton tunkkeja kuulu käyttää kausi vaihtoon! 90luvun alun corollassa tunkki hajosi tien varteen 1kerralla ja rengas jäi vaihtamatta!!

10vuoteen minun fordissani ei ole edes ollut tunkkia? Pullo ja kompura piisaa, jos kummi puhkee nääs!!

• Mondeojeejee
    • pläkki pellistäkö?

Lähetä se veijo fordille pikana ja pyydä uus tilalle!

• Että näin

Mulla meni vinoon ja tunkki. Onneksi en ehtinyt ottaa pyörää pois ja mitään vahinkoa ei tapahtunut, muuta kuin tunkki kaput.
      Ostin itselleni hallitunkin ja nyt ei väänny..

Mut nyt ei ole pellistä tunkkia, jolla vois tien päällä yrittää vaihtaa pelko persees rengasta.

Täytyy hakea romuttamosta .

• Mondeojeejee
    • takaisinkutsu

Valitse sitten tästä parempi tunkki, ovat oikein TUKESin testaamia...

Tuotenimi: Biltema
      Malli: Sähkökäyttöinen saksitunkk, Art.15-367

Tuotenimi: Motonet
      Malli: Hallitunkki 2T, 140-330 mm, ITEM: 80-7522

Tuotenimi: Motoral
      Malli: Hallinosturi 2000 kg, 135-330 mm, 50644020, TA820012

Tuotenimi: Rautakesko
      Malli: Hallinosturi TA820012 / 500656284, 2 tonnia, 135- 330 mm

Tuotenimi: TamForce
      Malli: LC22001, hydraulinen hallitunkki 127- 330 mm, 2000 kg

Tuotenimi: AWD
      Malli: AWD009002, hallitunkki 135 mm-330 mm / 2000 kg

• mitä vittuu

Baijerin vehkeis on tehty alumiinistä samainen vehje ja kestää vaikka mitä auto remppaa, onko siis alumiini kestävämpää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe