Oi voi. Vaihdoin talvikumeja mondeooni ja kuis ollakkaan, tunkki vääntyi vinoon. Siis auton oma tunkki.
Ei piru vie, eikö ne Fordilla osaa tehdä kunnosta raudasta tunkkeja, vaan ovat jotain pahvisia.
Tunkki väänty
7
332
Vastaukset
- tuck munkki
Joo, niinhän niissä vanhoissa tunkeissa oli vikana jos 2krt vuodessa käytti! Mutta eihän minkään auton tunkkeja kuulu käyttää kausi vaihtoon! 90luvun alun corollassa tunkki hajosi tien varteen 1kerralla ja rengas jäi vaihtamatta!!
10vuoteen minun fordissani ei ole edes ollut tunkkia? Pullo ja kompura piisaa, jos kummi puhkee nääs!! - Mondeojeejee
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11788977#comment-64033619
Siinä on vanhaa keskustelua asiasta. Tätä on paruttu täällä moneen otteeseen. - pläkki pellistäkö?
Lähetä se veijo fordille pikana ja pyydä uus tilalle!
- Että näin
Mulla meni vinoon ja tunkki. Onneksi en ehtinyt ottaa pyörää pois ja mitään vahinkoa ei tapahtunut, muuta kuin tunkki kaput.
Ostin itselleni hallitunkin ja nyt ei väänny..
Mut nyt ei ole pellistä tunkkia, jolla vois tien päällä yrittää vaihtaa pelko persees rengasta.
Täytyy hakea romuttamosta . - Mondeojeejee
Äläpä hae romuttamosta. Kyllä saksitunkkeja saa Motonetistäkin.
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Tyokalut-ja-korjaamon-varustus/Nostotyokalut/Saksitunkki-mekaaninen-15829/
Jos sulla särky se Fordin yksivartinen tunkki, niin se on tappovehje
http://www.mc-scatter.com/autotarvikkeet-puretut-irto-osat-seat-leon-tunkki-vetolenkki-seat-leon-2005-p-56418.html
Tässä on esimerkki Ford-Mondeon MKII tunkista. Tämä laukesi mullakin auto päällä - takaisinkutsu
Valitse sitten tästä parempi tunkki, ovat oikein TUKESin testaamia...
Tuotenimi: Biltema
Malli: Sähkökäyttöinen saksitunkk, Art.15-367
Tuotenimi: Motonet
Malli: Hallitunkki 2T, 140-330 mm, ITEM: 80-7522
Tuotenimi: Motoral
Malli: Hallinosturi 2000 kg, 135-330 mm, 50644020, TA820012
Tuotenimi: Rautakesko
Malli: Hallinosturi TA820012 / 500656284, 2 tonnia, 135- 330 mm
Tuotenimi: TamForce
Malli: LC22001, hydraulinen hallitunkki 127- 330 mm, 2000 kg
Tuotenimi: AWD
Malli: AWD009002, hallitunkki 135 mm-330 mm / 2000 kg - mitä vittuu
Baijerin vehkeis on tehty alumiinistä samainen vehje ja kestää vaikka mitä auto remppaa, onko siis alumiini kestävämpää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738