Jaan aina internet-yhteyden puhelimesta usb:n kautta tietokoneeseen. Nyt ei yhtäkkiä toimi, vaan ilmoittaa lähiverkkoyhteyden tuntemattomaksi,julkiseksi,verkoksi ja käyttöoikeustyypin "ei verkkoyhteyttä"... kun yritän wifin kautta, ilmoittaa se käyttöoikeuden rajoitetuksi o.O olen moneen kertaan sammuttanut sekä puhelimen että tietokoneen....se herjaa myös, ettei IP osoite ole kelvollinen...nyt loppuu minun ymmärrys, auttakaa nyt joku!
Osaako joku auttaa?
Neuvoton
7
80
Vastaukset
Kokeile ajaa Windowsin verkonkorjaus työkalu sieltä verkonhallinnasta.
- Neuvoton
niin, ikävä kyllä olen sen jo tehnyt, neuvoo sammuttamaan laitteen, sitten herjaa siitä IP osoitteesta
Toimiiko puhelimessa muuten verkkoyhteys ja mistä mallista on kyse?
- Neuvoton
Toimii puhelimessa juu... ZTE Blade 3
Kun kyseessä on ZTE niin en ihmettele ettei kaikki toimi niinkuin pitää. Kokeile poistaa se laitehallinnasta.
- Neuvoton
Nyt on koitettu sitäkin, ei auttanut. Koitin myös vanhalla tietokoneella, ja sekin ilmoittaa IP osoitteen olevan väärä...
Eipä siinä oikein mitään voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738