Siis Dani Jenna Jonathan tai Tuija. Jos joku näistä voittaa niin loppu uskottavuus ohjelmasta on mennyt.
Pahaa pelkään että joku näistä voittaa ja pahiten pelkään sen olevan Dani.
Hyi vittu kun inhoon sen ääntäkin.
Jos joku nelikosta voittaa
6
217
Vastaukset
- minävaaan
kyllä mun lemppari on ehdottomasti jonathan! ja Jenna, andte, Joni ja Jussi k on kans iha hyvii et ei mua haittaisi jos vaikka jonathan voitais!
- Pelkkä äänikin :(
Olen myös pitkään pohtinut voittajaa ja tulin siihen tulokseen että ihan mulle käy vaikka kuka noista asukkaista, mutta ei DANI!! Sitä miestä inhoan todella niin paljon kuin vaan voi toista inhota!
- 38....
Jos Jonathan voittaa, on sit viimeinen BB mitä ikinä katson!
- mikäpäsesiinä
J olisi jo hajonnut, jos olisi saanut repun selkäänsä. mutta ehkä oli tarkoituskin ettei tarvitse kantaa...
- joku random. .
mikäpäsesiinä kirjoitti:
J olisi jo hajonnut, jos olisi saanut repun selkäänsä. mutta ehkä oli tarkoituskin ettei tarvitse kantaa...
jonathan on ihana!! :* :) sen kuuluu voittaa koska sillä on asennetta ja se on oikeesti ainut joka ajattelee ja kertoo mielipiteensä ja muutenki se on fiksuin! ja onha se kans aika Sulonen :*
- ...
joku random. . kirjoitti:
jonathan on ihana!! :* :) sen kuuluu voittaa koska sillä on asennetta ja se on oikeesti ainut joka ajattelee ja kertoo mielipiteensä ja muutenki se on fiksuin! ja onha se kans aika Sulonen :*
homous on sairaus(!)
Onko videoo Jotahanin persesilmästä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220