Nyt olen sen oivaltanut, tämä on viimeinen kausi josta maksoin muutaman kympin, tämä ei tule toistumaan, kyllä BB oli muutama vuosi aivan toista... oli jotain järkeäkin.
Minulle viimeinen Big Brother
6
200
Vastaukset
- haihtuvihaituvi
Samat sanast. Aina sitä on uskonut ja toivonut jotain parempaa ja parempia ihmisiä mutta EI EI ja EI.
Ennen oli hyviä tehtäviä ja jotenkin arvokkaampaa jännitettä. Tämä kausi on nyt pohjanoteeraus. Täysi nolla.
Olen hyvin pettynyt ja viimein tajunnut että rahan ja ajanhaaskausta tää vain on.
Viimeinen kausi ehdottomasti. - Evil22
Jätin ostamatta tämän kauden ja olen kiitollinen, kausi on ollut tylsä, tehtävät lapsellisia, asukkaat paskoja jne....
- pasha ohjelma
Kylläpä BB on mennyt huonoksi, koskaan ei ole näin huono, onneksi en ottanut kaapelista tätä, se oli hyvä teko.
- BB loppuu tähän kauteen
Ei bb,n katsomista tähän kauteen, tarvi erikseen lopettaa. Tämä on viimeinen bb kausi. Loppuu koko ohjelma. Ja työni puolesta, tiedän asian varmaksi.
- tikkarilla kuuhun
Mä haluun tätä lisää joka vuosi vois olla joka päivä bid brodellia haluun että tää jatkuu ikuisesti
- Gotto
Säästin rahaa kun en ostanut tätä kautta. BBplaza ja koosteet riittää tästä paskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244