Olen hirviporukassa ja minua "hiertää" siinä muutama asia. Olen miettinyt josko vaihtaisi seuraa, koska minulla maita oikeastaan enempi naapuriseuran alueella.
Onko teillä kokemusta tällaisesta "loikkaamisesta"??
Onnistuuko vaihtaa naapuriseuraan?
7
225
Vastaukset
- Latailija....
Eihän siinä muuta kun naapuriin jäsenhakemus vetämään. Joissakin porukoissa on niin jotkintavat piintyneet ettei vahingossakaan voida uutta kokeilla. Esim koirankäyttö, passipaikat kiveen hakattu ja paljon muita juttuja. kyllä joustavampaan porukkaan kannattaa lähteä, jos vain mahdollista. Vie maasi mukana. Ei kyse ole loikkaamisesta, vaan valinnasta.
- Loiccari
Ok. Kiitos vinkistä. Ei ne paljoa maata saa, mutta hyvän ja aktiivisen hirvimiehen, joka tulee aseen kanssa. Ei mikään ajomies, joka hakee vain lihat.
Todellakin näkyy olevan erikoisia rituaaleja vanhoissa porukoissa. Ihan periaatteesta ollaan joka asiassa eriä mieltä ja homma ei kehity. Loiccari kirjoitti:
Ok. Kiitos vinkistä. Ei ne paljoa maata saa, mutta hyvän ja aktiivisen hirvimiehen, joka tulee aseen kanssa. Ei mikään ajomies, joka hakee vain lihat.
Todellakin näkyy olevan erikoisia rituaaleja vanhoissa porukoissa. Ihan periaatteesta ollaan joka asiassa eriä mieltä ja homma ei kehity.Sinä olet väistämättä apina jo sen tähden, kun vaan kuulut hirviporukkaan. Vaikka kuinka yrität märistä ja kiemurrella, niin tosiasiaa ei vaan voi väistää. Apina mikä apina ja vielä tyhmä sellainen, heh heh.
- utlias
Susianalyytikko kirjoitti:
Sinä olet väistämättä apina jo sen tähden, kun vaan kuulut hirviporukkaan. Vaikka kuinka yrität märistä ja kiemurrella, niin tosiasiaa ei vaan voi väistää. Apina mikä apina ja vielä tyhmä sellainen, heh heh.
Oletko joku "HÖRHÖ"? Hörhölle on tunnusomaista,heh,heh.heh!.
Kuuluuko näitäkin hirviporukoihin,eikö näissä ole seulontaa? - Metsästäjätnussipäitä
Loiccari kirjoitti:
Todellakin näkyy olevan erikoisia rituaaleja vanhoissa porukoissa. Ihan periaatteesta ollaan joka asiassa eriä mieltä ja homma ei kehity.Kerroppa niistä oudoista rituaaleista
Arvailen että ammutut hirvilehmät nussitaan koko kännäävän hirviporukan toimesta, vai?
- Eräsmies
Aivan normaali on vaihtaa metsästysseurueita. Meidän porukkaan on tullut ja myös lähtenyt metsästäjiä. Joustavuutta ja ymmärtämystä tarvitaan aina metsästysporukoissa.
- 775564646
olen kolmessa seurassa, lihan saanti taattu. vapaametsästys kaikkialle se on paras tapa ahneille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309