tehdä nikkarointihommia eli pysyykö sinulla vasara kädessä? :)
Osaatko
12
95
Vastaukset
- monte24.
en mie osaa.
- 1+2=3
Kyllä!!kirpela aviomies.
- No kylä:.
.
"Olen rakentanut koko tämän kylänkin omin käsin"
har!111
. Pysyy, osumatarkkuus on vähän sitä sun tätä
- Hammer time
Osaan sekä pidellä sitä, että hakata sillä nauloja - tarvittaviin paikkoihin.
- Jee Jee
Mä osaan vasaroida ja "kotkata" melkein kaikki lyömäni naulat.
Tarvis tai ei.
Faija on sanonutkin et mä olen paras naulaaja, jonka hän tietää!
Niitä nauloja kun ei meinaa saada millään irti seinästä, jos olis tarvis. Ovat sellaisella kihararralla seinään upotettuja. =))
Jostain syystä ei sit lainaa porakonettakaan mulle enää,
vaikka osaan mä sitäkin käyttää.
Ne terät vaan näyttää niin saman näköisiltä ja katkeilevat kun petoniseinää poraa väärällä terällä.
Jostain syystä meidän suvun äijät tulee tekeen sellaiset pikku jutut ihan mielellään...eivät lainaa työkalujaan mulle. =))
Hyvää yötä! Ottaen huomioon että olen ollu raksalla parinakin kesänä töissä, aika heikkoo on nikkarointiosasto. Kyllä nyt jotain, mutta paremmin sovellun management- ja kaljanhakuyksikön vastaavaksi :>
- Oasis logged out
"Ottaen huomioon että olen ollu raksalla parinakin kesänä töissä, aika heikkoo on nikkarointiosasto."
:*(
next..
En osaa. Taulujen ja seinkoristeiden naulat on kiitettävän suorassa, muuten jälki on kohtalaista.
Tarvittaessa täältä löytyy nikkarointitaitoista ja moniosaamiseen kykenevää apua. Itse ei tarvitse vaivautua, eikä oikein ole työkalujakaan. :)- kiltti nainen
Miehistä apua tarvitsen kun vessanpönttö on tukossa. :)
- kiItti mies
Mitä sinä panit sinne pönttöön? :)
- kiItti mies
En osaa, mutta osaan virkata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111