Macini joutaa ser-jäteeseen
http://www.tivi.fi/kaikki_uutiset/uusi yosemite os x lahettaa kaikki hakusi applelle/a1021008
Applekin aloitti täyden vakoilun
4
131
Vastaukset
- Kauan vakoilua
Apple aloitti vakoilun jo kauan sitten.
tuollainen selailun vakoilu on aika pientä..
minusta on paljon vakavampaa se, että heti käyttöönotto vaiheessa urkitaan häikäilemättömästi luottokortin tiedot sun muuta, että pääsee lypsämään.- registeri
kuka urkkii luottokortin tiedot? eihän niitä ole pakko antaa. itse olen törmännyt siihen että mac tukeen soitettaessa on lipevästi sanottu että jaahas koneesi ei jostain syystä ole täällä meidän rekisterissä, voinko laittaa sen tänne.kun kone on rekisterissä voi haut sitten yhdistää henkilöön jos haluaa.
- hyvinmeneew
siksi siirryinkin käyttämään opensusea vaikka maccia käytinkin kymmeniä vuosia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882