Kävin vaa'alla ja 98.näytti olen keväästä lihonu 6.kiloo oma vika tietysti kun mässänny ja olutki maistunu reippaasti itku meinas tulla..omaan todella surkeen itsekurin.Millä ihmeellä onnistun pitämään näpit erossa viinaksista ja roskaruuasta olen 46.nainen ja vaan 158.pitkä että läskiä riittää
nyt masentaa ja pahasti...
2
61
Vastaukset
- Toinen alkkis
Sille, ettei pysty olemaan erossa viinaksista on nimikin, alkoholismi. Joten kannattais varmaan etsiä apua joltain toiselta palstalta. Luulen että roskaruuan syöminenkin loppuu jos pääset eroon alkoholista.
- Oma päätös
Mitä tavotteita sulla on loppuelämäksi? Kuinka pitkään elämään pyrit? Monelle sairaudelle ei pystytä paljoa tekemään mutta elämäntapasairauksia kyetään ennaltaehkäisemään monesti sataprosenttisesti. Jos jatkat nykylinjalla on se oma ratkaisusi ja siitä kärsivät sinä ja kansantalous. Toinen asia on välitätkö lainkaan itsestäsi. Voithan jatkaa kuin ennenkin ja saat loputkin elintasosairaudet. Mieti onko mitään syytä olemassa minkä puolesta haluat taistella. Jos ei ole miksi turhaan murehdit asiaa. Ei muutkaan murehdi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284