Eli, vieläkin käy siili syömässä ruokinta paikalla vaikka on kolme miinusastetta. Onko kovin yleistä?
Siili vieläkin ruokintapaikalla!
3
691
Vastaukset
- siilikäs
Siili kiikarissa -sivustolla sanotaan:
"Jotkut siilit vaipuvat horrokseen, kun lämpötila laskee alle kymmenen asteen, mutta jotkut ovat hereillä vielä muutamassa pakkasasteessakin. Horrokseen vaipuminen on hyvin yksilöllistä."
http://www.siilikiikarissa.fi/horrostuttaminen - Mirkku11111
Minulla on ongelma kun siili tulee kämppään ennen talvea.Minulla on ruokittava sitä terraan,ja sitten vien sen ulos ja se on seuraava ilta sama juttu.Ovella ropsuttaa tuttu kaveri.Se oppi ajaan rottien juoksupyörääkin viikossa vaikka on luonnon siili.Kesän se on omilla teillään mutta syksyllä saan kaverin.Mistä moinen johtuu?Vien sen tarpeeksi kauas talosta niin se tulee takaisin.
Ihme juttu. - siilipiili
Sinä joka olit huolissasi siilistä ruokintapaikalla. Minä olin huolissani siilistä joka näytti minusta liian pieneltä horrostamaan. Kysyin eläinsuojeluihmisiltä ja neuvoivat ottamaan siilin talteen. Reilu viikko sitten otin kaksi siiliä talteen ja ne ovat nyt ihmisillä jotka huolehtivat niistä.
Neuvoisin sinuakin nyt selvittämään lähimmästä eläinsuojeluyhdistyksestä kuinka toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002