Lueskeltuani tätä palstaa totesin että onpa paljon negatiivisiä juttuja isoveljistä :D joten kerron nyt mun broidista joka on mulle älytttömän tärkee ja ollaa hyvissä väleissä. Tosiaa ikä eroo on 1,5v noin. Mä ja mun veli ollaa koettu tosi paljon vastoin käymisii elämässä (jos joku tietää oikeusjutun siitä sijaisperheestä nii oltii tosiaa siellä) ku me oltii pieniä me tapeltii tosi paljon . Melkee joka pv sit se muutti pois samankatonalta ja mä myöhemmin muutin pois samalta kylältä. mut nykyää mun veli ja mä ei tapella olenkaa,pidetää yhteyttä vaik asutaaki kauempana toisista. siis mun pointti on et veljet on mahtavii ja tärkeitä vaikka sitä ei aina tajuukkaa en tiiä miten oisin pärjänny elämäs ilman sitä se opetti mulle kaikkee ja autto mua saamaan kavereita ku olin yksin. Loppujen lopuksi oon hiukan poikamainen käytökseltä :D mut juuri sopivasti.:D seeubro
isobroidi
pikkusysteri
0
267
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249