Kaupan kotimaisissa mustikkapakkauksissa mukana huomattavan paljon kaarnikkaa eli variksenmarjaa. Tuotteen valmistaja ilmoitti tietävänsä asian mutta marjojen erotteleminen on mahdotonta niitä pakattaessa. Tuotepakkauksessa ei mainita mitään mahd. muista marjoista.
Tunnistaako marjanpoimijat mustikan ja kaarnikan metsässä?
Ostin mustikkaa, sain karnikkaa....
4
135
Vastaukset
- kuka lie
Ei voi mennä poiminnassa sekasin, vaikka piiskaamalla keräisi. Ne on joku tampio täytynyt sotkea pakkaamolla.
- poimitemarjas
ei ne marjanpoimijat välitä, sama se mitää kerää kun sama hinta siitä maksetaan kuitenkin.
- lentojätkä
Mene metsään, etsi variksenmarjaa (jos tunnistat) ja mieti asiaa uudelleen.
- hyi olkoon
lentojätkä kirjoitti:
Mene metsään, etsi variksenmarjaa (jos tunnistat) ja mieti asiaa uudelleen.
Nämä on Thai poimijoiden keräämiä marjoja, niissä on roskaa sammalta, hirven kakkaa, ja kaikkea mahdollista,. Etkö ole niitä roskakorvoja edes telkkarissa nähnyt. Minä olen ihan metsässä. Roska saadaan poistettua, mutta ei lähde samantapaiset marjat. Sen leipää syöt kenen lauluja laulat. Mene itse mustikkaan. Ei ole vaikeeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337