MELKEIN. Ja olisinkin, jos et olisi käyttäytynyt näin välinpitämättömästi. Mitä ihmettä kuvittelet? Halusitko vaan hyötyä musta? Käytin suhun aikaa ja energiaa, ja nyt sitten päätät vain nauraa räkäisesti sille kaikelle. Kiitos vain!! Luulin että olisin kerrankin löytänyt ihmisen kehen voin luottaa ja kenen kanssa voisin kuvitella jotain muutakin kuin kaveruutta. No eipä tainnut onnistua taaskaan. En mäkään oo mikään täydellinen, mutta mua kohtaan ei saa käyttäytyä kuitenkaan törkeästi!! Mä yritin oikeesti auttaa sua pääsemään alkuun täällä ja kivan kiitoksen siitä sain. Nyt voit sitten heittää mut roskiin kun oot saanu sen itsetunnon kohotuksen mitä varmaan tulit hakemaankin. Etsi vain sitten joku "arvoisesi" kelle voit sitten kertoa miten joskus tunsit tällaisen idiootin. Huhhuh. Että ihmiset osaa olla inhottavia toisilleen!!!!
Melkein ihastuin sinuun
whatevö
1
162
Vastaukset
- Voipi voi
Voi voi on se elämä vaikeaa. Ap varmaan kuvitellut että on ainoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249