Käytiin vaimon kanssa katselemassa erilaisia tapetteja ja tultiin siihen tulokseen että yhteen huoneeseen laitettiin AM markkinoinnin edustamaa tapettia. No, tilaus tehtiin ja kun se saapui oli yllätys suuri. AM markkinoinnin "toimituskulut" olivat lähes 20e!!
Siis, vaikka tapetti oli jo sinänsä kallista, niin vielä kalliimmaksi sen teki edustajan todella kallis työaika, kun hän otti tilauksen vastaan ja toimitti tavaran.
Neuvoni muille: Jos siis löydätte jonkun tapetin joka miellyttää silmää ja sen edustaja on AM markkinointi, niin tilatka ne vaikka Ruotsista (Tapetkomppaniet) tai Saksasta tai Englannista. Kaikissa maissa toimituskulut ovat pienemmät ja kun tilaus ylittää tietyn summan, niin toimitus on ilmainen.
Suomessa ahneus kuristaa liikevaihtoa. Niin se vain on.
AM markkinoinnin tapetit, kiitos ei.
8+15
2
200
Vastaukset
- ikävä
Tiedätkö ylipäätään mikä lisää postikuluja? Paketin suuruus, ja tapettirulliahan ei saa millään normaalilla 9,5€ kuljetettua koon ja painon perusteella. Postiennakkolla jos tulisi niin se lisää hintaa entisestään.
Bauhaussin kautta voi tilata tapetteja, silloin hinta on muistaakseni vielä suurempi, kuin tuo 20€. - kaiken pitäisi olla
Ilmaista. Rautakaupoissa myydään ulosmyyntihintaan vanhoja kuoseja ja jäännöstapetteja. Niistä ei tarvitse maksaa toimituskuluja. Olisit etukäteen tiedustellut toimituskulusta ja päätellyt sen jälkeen onko sinulla varaa ko. tapetteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481