Jos murhaaja ratkaistaan ja jos se on/olisi Jenna. Niin Jennahan joutuisi myös häätöäänestykseen. Eli kamppailu kotiin lähdöstä olisi kahden inhokin välinen.
Itse toivon, että Dani joutuisi jättämään ensin talon, koska Dani pärjää paremmin ilman Jennaa ja pystyisi keskittymään enemmän kilpailuun.
Jennasta ei ole loppupeleissä uhkaa kenellekkään. Kaikki on nähnyt millainen itsekeskeinen ja huomion hakuinen rääkyjä se on.
mä, mä, en mä ole mitään tehnyt, en mä ole rikkonut mitään sääntöjä...mä en jaksa..
Jos murhaajaa ei ratkaista olisi häätöäänestyksessä Dani, Joni ja Jussi K.
Itse uskon, että Joni ja Jussi K olisi vahvoilla, itse annan ääniä heille. Pääasia on, että omahyvänen Dani lähtisi kotiin pyörittelemään noita huumehörhöisiä silmiäänsä. Dani on muutenkin rikkonut noita sääntöjä tahallaan.
Jos Dani ja Jenna äänestyksessä
5
196
Vastaukset
- Dani ulos
Minä en mitään niin paljon odota kuin sitä että saadaan Dani astelemaan nyt sunnuntaina kotiin! Haluan nähdä kuinka Jenna pärjää talossa ilman....sitä ja meneekö hermot heti yms.
- kuivaakuivaa
Juup, kyllä se on Jenna kun menee äänestykseen Danin kanssa.
Ei kahdestaan kuitenkaan sillä BB järjestää Andten mukaan ja Andte putoaa tiukan äänestyksen hyvin niukalla 0,000001% erolla Danille.- Heitä VIHAANAAAAAAAA
Olisipa häätöön menossa kaikki jota vihaan eli. Dani, Jenna, Tuija ja Leyla. Tuossa on nelikko jonka päälle syljen!!
- DaniUlos2
Itse vahvasti epäilen, ettei murhatut kyenneet ratkaisemaan nykyisillä (mitä 24/7 on nähty) todistusaineistoilla murhaaja, vaikka lähellä jo olivatkin.
Äänestykseen joutuvat siis (jos eivät osanneet ratkaista murhaajaa) Dani, Jussi K ja Joni sekä murhasta epäilty, minkä Jussi K ja Joni nimeävät.
Olivatpa siellä ketkä hyvänsä niin toivon, että Dani joutuu ulos.
Jos murhatutkijat onnistuivat (jos Jenna on murhaaja) tutkinnoissaan ja valitsivat Jennan murhaajaksi, niin häätöäänestyksessä olisi näillä näkymin ainakin Jenna ja Dani.
Näistäkin vaihtoehdoista, toivon, että Dani joutuu ulos.
Vaikka Jenna jäisi taloon, se ei pärjää siellä kovin kauaa.
Kun Dani saadaan ulos. On aika rikkoa Jonathan-Tuija kaksikko. - komppaan
Kaksi sieltä tänään lähtee,ei tuotanto etukäteen ilmota montako puhuu vaan yhdestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210