Kun alotan dynastyn ja meen pelaa niin kun painan "Start" niin peli jämähtää ja joudun painaa resettii.
Tämä siis ps2.
Aattelin että taas joku peli mikä ei toimi suomenkielellä. Mutta ei toimi millään muullakaan.
Eikö se sit ikinä toimi vai onks siinä joku pikku bugi jossain minkä vois mahollisesti korjata. Jos se ei vaikka toimi jos on joku asetus päällä. Vähän kaukaa haettu mut ei sitä tiiä.
NHL 2005 Dynasty ei toimi
4
500
Vastaukset
- jupi
joo mulla sama ongelma... peli pyörii hyvin ku simuloi pelejä mut ku meen pelaa itse ni se tilttaa lähes heti... onkohan EA tehny siitä mitään takaisinmaksu juttua tai jotai
- C.Ryback
joo ei toimi. Edmonton Oilersilla se dynasty mode ei ainakaan toimi mun ps2:lla. Pelaa erän tai kaksi niin sitten tilttaa. Onko joku Nhl-joukkue jossa se dynasty mode toimii? Nhl 2004:ssä oli muistaakseni myös ongelmia jonkun joukkueen kanssa mutta ei näin pahoja.
- NHLLLL
Mul oli ainaki semmone juttu tossa nhl 2004(ps2), että muistikortilla ei ollu tarpeeks tilaa.
- mikko777787878
vituttaa tollainen ku se mistä maksaa paljon ei toimi vaikka pitäis... mulla sama ongelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244