eli haetaan reipasta tyyppiä joka tuo minulle vähän tavaraa turkista tässä lähiaikoina.eli jos sulla on esim. turkkilainen frendi joka on tulos suomeen tai oot ite menos sinne ni vois saada vähän matkakuluja. maksan hyvät tuontipalkkiot. ota yhteyttä sähköpostiin jos kiinnostaa. akimo@luukku.com
haluaako joku tuoda mulle mausteita turkista?
5
1284
Vastaukset
- Meni jo
Varmaan olisit saanut jonkun tuomaanki, mutta kausi on loppu ja nyt sinne menee enää naiset "miehiään" tapaamaan ja silloin ei kerkee mitään mausteita miettiä!!
- HAETAAN
Eli haet muulia tuomaan "mausteita" ;)
Sellasta valkoista jaeuhetta ja sellasta
oreganon näköstä? ;)
Tuodaanko "mausteet" peräsuolessa
vai missä ja montako tonnia muuli saa ? - näitä tällasia
HAETAAN kirjoitti:
Eli haet muulia tuomaan "mausteita" ;)
Sellasta valkoista jaeuhetta ja sellasta
oreganon näköstä? ;)
Tuodaanko "mausteet" peräsuolessa
vai missä ja montako tonnia muuli saa ?Ihan varsinainen vitsiniekka tämä tässä...
- Yks vaan
Olen menossa lähiaikoina ja mitä mausteita sä tarkoitat?
Siis kerro tarkemmin, mitään laitonta en tietenkään ala raahaamaan. - !!!!!!!
Mitä sä horiset mausteiden tuomisesta???
Suomen jokaisessa suurimmissa kaupungeissa on nykyään Turkkilaisten pitämiä elintarvikeliikkeitä joista saa tuoreita paikallisia mausteita todella edullisesti verrattuna suomen hintoihin!
Esim.Lahdessa on erittäin hyvä ja monipuolinen pikku kauppa jossa on erinomainen valikoima ja ystävällinen palvelu.
Että eikun vaan itse menet ostoksille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882