baarissa hikoilu

hikoilija

Aina kun meen baariin niin ensiks on ihan sopiva olo, ei kuuma eikä kylmä. Mut sitten ku on vähä aikaa ollu siellä, ja varsinki jos vähänkin tanssii, niin hikoilen kuin kainaloistani tulisi vettä. Päänahkani hikoile varsinkin aivan kamalasti ja hiukset menevät sen äköisiksi kuin olisin suihkussa käynyt ja sitten hävettää... Ja vielä haluunkin tanssia paljon. Kaikki kaveritkin aina ihmettelee miten hikoilen niin paljon. Tuskin näytän miestenkään silmissä kovin kauniilta kun hikoilen kuin norsu.. Päällä mulla on yleensä farkut ja joku toppi, pitäskö mun sitte vähentää pukeutumista vaikka talvikin tulee?
Oisko jollain siis vinkkiä miten estää tätä hikoilua, tai edes pitää naama ja hiukset kondiksessa niin ettei meikitkin valu pitkin kasvoja? -.-

4

447

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän se ole aika tavallista muillakin. Mutta kokeile kainaloihin jotain antiperspiranttia, siis tavallista dödöä tehokkaampaa. Apteekeissa on hyviä tuotteita. Kasvoihin niitä ei voi laittaa, mutta voi olla että on olemassa jotain kasvoille tarkoitettujakin.

• neuvoa

Farkut on se joka hiostaa. Samaten kaikenmaailman legginssit. Laita baariin joku kiva mekko, niin ei ole niin kuuma. Ja käsiähän kannattaa viilentää esimerkiksi pesemällä niitä välillä kuumalla vedellä. Se oikeasti vilvoittaa. Voithan myös laittaa hiuksesi niin että ne eivät roiku kasvoillasi, esimerkiksi tupeeraat etuhiukset taakse ja lakkaa päälle

• hikimies

Itselläni on sama ongelma ja olen mies. Kyllä hävettää kun osta kiiltää ja selkä alkaa hikoamaan. Ei paljon enää hitaiden alkaessa voi naisen kanssa tanssia, kun selkä ihan märkänä. Alkuillasta tosiaan pystyy tanssimaan aika hyvin, mutta ilmeisesti loppuiltaa kohti väki ja lämpö nousee baarissa niin paljon, että tulee kuuma ja hiki.

Hikoilen muutenkin todella helposti, joten joudun yleensä käyttää tummia vaatteita, joissa ei hiki näy. Hikoilen aika tasaisesti ympäri kehoa, joten mitkään suihkeet eivät auta.

Ajattelin kokeilla lämpimässä oloon totutteluun jos sillä olisi jotain vaikutusta. Nimittäin asunnossani käydessään moni valittaa, että on kylmä ja minä olen täällä yleensä pelkät bokserit jalassa. Ehkä kyse on osin myös tottumuksesta. Nyt siis koitan olla sisätiloissa enemmissä vaatteissa josko se helpottaisi hikoilua sitten muissa olosuhteissa.

Painoa en voi juurikaan pudottaa, mutta kuntoa voi tietenkin aina parantaa. Olen kuitenkin hieman keskimääräistä paremmassa kunnossa, joten kunto ei ainakaan yksinään selitä hikoilua.

• Örinää_Live

Ykhs vieelllä, mullo yälento parishiiiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe