ILtaa!
Menee käämit nyt kun seurustelu kumppania ei saa kiinni,
ei vastannu viesteihin ja sulki puhelimenkin kun yritin soittaa
ja kehotin sitten sulkemaan koko vehkeen kun ei voi kerta
vastata!
Mikä mies tämä taas on? vieläkö tapaamme!?
Mies 791
8
92
Vastaukset
Hei!
Näyttäisi, että mies on usean tulen yrittäjä. Jatka elämääsi eteenpäin.- alkup
satuimpas tähän, tarkotatko, että hänellä on muita naisia vai muuten vaan kiireinen?
- alkup
mies791 kirjoitti:
Hei!
Näyttäisi olevan muitakin naisia.Huomenia,
Hänellä on talous ja muita vaikeuksia, jotka saavat sitten
käytökseen erikoisia vivahteita!
- alkup
Hei,
lopetettiin juttu viikonloppuna! - badevening
Tämä oli kaiken huippu. Jouduin tavata miehen tässä vasta ja samalla oli paljastui todella härskillä tavalla hänen petturuutensa..en vaan viitsi sitä edes tähän kirjottaa, mutta jos sulla
on joku sähköposti, niin voin sinne laittaa.Kyllä mulla on sähköposti, mutta ylläpito ei halua että laitan sen tänne. Katson, voinko laittaa tuon mun tunnuksen niin että voit laittaa yksärin siihen.
mies791 kirjoitti:
Kyllä mulla on sähköposti, mutta ylläpito ei halua että laitan sen tänne. Katson, voinko laittaa tuon mun tunnuksen niin että voit laittaa yksärin siihen.
Tutkin nyt asiaa tarkemmin, ja sain suomi24:n sähköpostin pelittämään. eli laita tämän tunnuksen suomi24-osoitteeseen tulemaan niin päästään eteenpäin :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171