oletteko muut turkki-fanit tutustuneet kyseisen seruran toimintaan? Lehden kuvista päätellen meno on vähän tujan "kypsää" meikäläisen makuun:) Onko seuran jäseninä nuoriakin?
suomi-turkki-seura
8
2519
Vastaukset
- :> =)
Olivat melko iäkkäitä jo 80-livulla....heh
- utelias
...meidän nuorten perustaa ihan oma turkki-klubi;) Tai ainakin jonkinmoiset teema-bileet, kunnes taas pääsee paikanpäälle *huokaus* joululomalla Istanbuliin:)
- Lutka
perustaa varmaan Alanya-pissis-seura.
- kutka
Lutka kirjoitti:
Että ollu liian vähän kinaa viime päivinä, vai...
- utelias
Lutka kirjoitti:
..mutta en oo siel ikinä käynyt... Kiinnostaa enemmän Istanbul ja Itä-Turkki...juu kaikki ei lähde rannalle miehiä bongaa. Isoista kaupungeista löytyy mielenkiintoisempia, koulutetumpia, rikkaampia ja ihan yhtä hyvännäköisiä ku ne rantapoitsut;) Itseasiassa suurin osa mun turkkilaisista kavereista on tyttöjä. Kiinnostais löytää samanhenkistä seuraa täältä mut joo en montaa oo.
- Tuuli
utelias kirjoitti:
..mutta en oo siel ikinä käynyt... Kiinnostaa enemmän Istanbul ja Itä-Turkki...juu kaikki ei lähde rannalle miehiä bongaa. Isoista kaupungeista löytyy mielenkiintoisempia, koulutetumpia, rikkaampia ja ihan yhtä hyvännäköisiä ku ne rantapoitsut;) Itseasiassa suurin osa mun turkkilaisista kavereista on tyttöjä. Kiinnostais löytää samanhenkistä seuraa täältä mut joo en montaa oo.
Olen vähän vanhempaa sorttia. Sattumalta näin
tään keskustelupalstan. Olisin itse ollut kauhean kiinnostunut Istanbulista. Olen 3 kertaa käynyt
Turkissa aikaisemmin. Mun kaverit ei vaan tykkää
lähteä jonnekkin "Idän maihihin" enkä oikein uskalla itsekseen sinne lähteä, vaikka olenkin reissannut muualla yksin.
- atka
onkin SUOMI-TURKKI KULTTUURISEURA ry.
www.suomi-turkki.org - mikimii
Nyt 5 tähden majoitus Turkissa -60% edullisemmin!
http://www.waucher.fi/tuotteet/koko-suomi/lomia-viikon-viiden-tahden-majoitus-turkissa#l
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007925- 1075637
- 2784932
- 494893
- 763657
- 512879
- 632625
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292422- 412304