Naiselle/naisille...oon 60v vapaa ukko Mansesta ja haluaisin nuolla ja imeä orgasmeja tytöille/naisille....Mahtaako löytyä mansesta?
Orkkuja
4
419
Vastaukset
- puolukan varpu
Nyt on hirven kiimaaika menes yrittämään ensin sieltä
- 60v mansesta
Ai,mä jo odotin et "löylykauha heppu" vastaa..Mitens ite "puolukan varpu" joko oot ite käynyt Hirvimettällä?
- Anonyymi
Olen 19v tyttö ja mua kiinnostaa kovasti olla vanhemman miehen kanssa. Ei sen puolesta ettenkö haluaisi myös ikäiseni kanssa olla. Mutta se voisi olla myös ihan jännää vaikka eläkeläismiehen seksi. Olen välillä haaveillut siitä . Se vaan on aika vaikeaa toteuttaa. Olen vähän ujokin. Ja hävettää jos joku saa tietää että on ollut vanhemman eläkeläismiehen kanssa ja harrastanut seksiä. Sun täytyy olla tällä hetkellä 69v enkä tiedä mitä sulle kuuluu nykyään. Itse olen pääkaupunkiseudulta kotoisin. Mutta halusin kirjoittaa sulle ihan muuten vaan. Musta olisi aika jännä ottaa suihin vanhemmalta eläkeläismieheltä ja antaa hänelle vähän nautintoa. Mua voisi kiihottaa miehen jalkahiki ja voisin haistella jalkoja ja ( vähän) hikisiä sukkia. No muuten ne hajut ovat kyllä ihan hirveet ja inhottavat. Mutta tämän tytön ne saavat valtaansa oikealla hetkellä. Silloin minä olen miehen jalkajuusto -tyttö. Olisihan se jännää nuolla myös jalkahiet pois ja varvasvälitkin puhdistaa ( eli nuolla). Muuten en kyllä tekisi niin. Kaikesta voi kyllä haaveilla aina. Jos kaikki olisi vaan mahdollista. Olen kovin yksinäinen tyttö eikä mulla ole paljoa kavereita. Joskus mua on kiusattu koulussa. Hyvät jatkot!
- Anonyymi
Pysy siellä niuvanniemen suljetulla spede
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738