Internet-yhteyteni katkeilee monta kertaa päivässä. Joskus se aiheuttaa puhelimen soimisen. Välillä yhteyden syntymisessä on vaikeuksia ja toisinaan kone jumittuu kesken soittamisen niin, että ainoa keino on vetää johdot koneesta, koska hiiret eivät toimi. Virusohjelma ei löydä saastuneita tiedostoja. Kaapeli on kunnossa. Missähän vika voisi olla? Myös nopeudet vaihtelevat huomattavasti.
Miksi yhteys katkeilee?
4
1690
Vastaukset
- xyz
Siis kaapelimodeemi aiheuttaa puhelimen soimisen? Hiiret eivät toimi? Sinulla on siis useampi kuin yksi hiiri?
- Kysymysmerkki
Kyllä tämä nettiyhteyden katkeileminen on todellinen ongelma, eikä sen aiheuttama puhelimen soiminen ole ollenkaan mukavaa. Kyse on kannettavasta koneesta, joten siinä on koneen oma ohjausjärjestelmä ja ulkoinen hiiri. Olen soittanut jo kerran Elisalle, mutta he käskivät vain tarkistaa virukset eivätkä kertoneet, mikä virus voisi aiheuttaa tällaista. Tämä liittyy ehkä jotenkin modeemipäivitykseen, joka sekoitti koneeni. Poistin sen, mutta ongelmia on riittänyt sen jälkeen joka päivä. Toivottavasti koneen modeemi ei ole hajonnut. Onko muilla katkeilevia kaapelimodeemiyhteyksiä?
- qyt
Kysymysmerkki kirjoitti:
Kyllä tämä nettiyhteyden katkeileminen on todellinen ongelma, eikä sen aiheuttama puhelimen soiminen ole ollenkaan mukavaa. Kyse on kannettavasta koneesta, joten siinä on koneen oma ohjausjärjestelmä ja ulkoinen hiiri. Olen soittanut jo kerran Elisalle, mutta he käskivät vain tarkistaa virukset eivätkä kertoneet, mikä virus voisi aiheuttaa tällaista. Tämä liittyy ehkä jotenkin modeemipäivitykseen, joka sekoitti koneeni. Poistin sen, mutta ongelmia on riittänyt sen jälkeen joka päivä. Toivottavasti koneen modeemi ei ole hajonnut. Onko muilla katkeilevia kaapelimodeemiyhteyksiä?
Sulla on tainnu mennä puurot ja vellit sekasin? Kaapelimodeemi ei voi aiheuttaa puhelimen soimista! Hei haloo *kop kop* onko ketään kotona?
- Joopa
Kysymysmerkki kirjoitti:
Eli käytät jotain muuta yhteyttä. Kaapelimodeemi ei ole missään yhteydessä puhelimiin. Kyselepä vaikka tuolta "Elisa" osastolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056