Miksi yhteys katkeilee?

Kysymysmerkki

Internet-yhteyteni katkeilee monta kertaa päivässä. Joskus se aiheuttaa puhelimen soimisen. Välillä yhteyden syntymisessä on vaikeuksia ja toisinaan kone jumittuu kesken soittamisen niin, että ainoa keino on vetää johdot koneesta, koska hiiret eivät toimi. Virusohjelma ei löydä saastuneita tiedostoja. Kaapeli on kunnossa. Missähän vika voisi olla? Myös nopeudet vaihtelevat huomattavasti.

4

1690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xyz

Siis kaapelimodeemi aiheuttaa puhelimen soimisen? Hiiret eivät toimi? Sinulla on siis useampi kuin yksi hiiri?

• Kysymysmerkki

Kyllä tämä nettiyhteyden katkeileminen on todellinen ongelma, eikä sen aiheuttama puhelimen soiminen ole ollenkaan mukavaa. Kyse on kannettavasta koneesta, joten siinä on koneen oma ohjausjärjestelmä ja ulkoinen hiiri. Olen soittanut jo kerran Elisalle, mutta he käskivät vain tarkistaa virukset eivätkä kertoneet, mikä virus voisi aiheuttaa tällaista. Tämä liittyy ehkä jotenkin modeemipäivitykseen, joka sekoitti koneeni. Poistin sen, mutta ongelmia on riittänyt sen jälkeen joka päivä. Toivottavasti koneen modeemi ei ole hajonnut. Onko muilla katkeilevia kaapelimodeemiyhteyksiä?

• qyt
        Kysymysmerkki kirjoitti:

Kyllä tämä nettiyhteyden katkeileminen on todellinen ongelma, eikä sen aiheuttama puhelimen soiminen ole ollenkaan mukavaa. Kyse on kannettavasta koneesta, joten siinä on koneen oma ohjausjärjestelmä ja ulkoinen hiiri. Olen soittanut jo kerran Elisalle, mutta he käskivät vain tarkistaa virukset eivätkä kertoneet, mikä virus voisi aiheuttaa tällaista. Tämä liittyy ehkä jotenkin modeemipäivitykseen, joka sekoitti koneeni. Poistin sen, mutta ongelmia on riittänyt sen jälkeen joka päivä. Toivottavasti koneen modeemi ei ole hajonnut. Onko muilla katkeilevia kaapelimodeemiyhteyksiä?

Sulla on tainnu mennä puurot ja vellit sekasin? Kaapelimodeemi ei voi aiheuttaa puhelimen soimista! Hei haloo *kop kop* onko ketään kotona?

• Joopa
        Kysymysmerkki kirjoitti:

Eli käytät jotain muuta yhteyttä. Kaapelimodeemi ei ole missään yhteydessä puhelimiin. Kyselepä vaikka tuolta "Elisa" osastolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe