Perhonen, kyyhkynen vai karhu?

kuvaton nainen

Haluan pienen tatuioinnin. Olen nainen. Koko ajan olen ollut sitä mieltä, että haluan eläintatuoinnin, ja nyt vaihtoehtoni ovat kutistuneet kolmeen: perhonen, karhu tai kyyhkynen.

Mikä näistä kolmesta on teistä paras? Minkä niistä itse ottaisitte?

Perhonen viestii minulle elämänvoimaa, muutosta johon on alistuttava sekä feminiinistä kauneutta.

Karhu viestii rauhallisuutta, lempeyttä ja maanläheisyyttä; en itse ole kovin rauhallinen persoonaltani, mutta haluaisin olla ja tykkään siitä, että karhu viestii sellaista muille ihmisille, eli että arvostan rauhallisuutta.

Kyyhkynen viestii vapautta, puhtautta, totuutta ja armollisuutta; nämä ovat korkeita asioita, joita mielelläni tatuioinnin kautta viestisin. Jos valitsisin kyyhkysen, se olisi kuva lentävästä kyyhkysestä.

Kiitos avusta :-)

10

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkdfanbjöanbadn

Jos näen jonkun jolla on joku noista eläimistä tatuoituna, mieleeni ei tule mikään noista viesteistä eikä uskomattoman uniikki persoonallisuus valotu mitenkään.
      Ajattelen että tyyppi on ottanut tommosen tatuoinnin.

• TeponjaSeponveliMatti

Joo, ihan turhia juttuja, tusinatatuointeja joita on kaikilla, ei kukaan edes ajattele että niillä olisi joku merkitys. Ei jatkoon!

• ding ding dong

Tatuoidut ja tarpeeksi luovat ihmiset ymmärtävät tatuoinneilla yleensä olevan merkitys.

• TeponjaSeponveliMatt
        ding ding dong kirjoitti:

Tatuoidut ja tarpeeksi luovat ihmiset ymmärtävät tatuoinneilla yleensä olevan merkitys.

Kuten myös narkkarit näkevät happopäissään niissä kaikenlaisia merkityksiä. EI edelleenkään jatkoon...

• aivot narikassa?
        TeponjaSeponveliMatt kirjoitti:

Kuten myös narkkarit näkevät happopäissään niissä kaikenlaisia merkityksiä. EI edelleenkään jatkoon...

Tatuointi ei tee ihmisestä narkkaria.

• TeponjaSeponveliMatt
        aivot narikassa? kirjoitti:

Tatuointi ei tee ihmisestä narkkaria.

Onko joku väittänytkään? On eri asia lukea ja ymmärtää lukemansa...

• Ehehehee
        TeponjaSeponveliMatt kirjoitti:

Onko joku väittänytkään? On eri asia lukea ja ymmärtää lukemansa...

Samoin voisi sanoa sinullekin.

• tatuoinnin omaava

Joko perhonen tai kyyhkynen olisi hyvä, kunhan se ei ole iso. Itselläni on pieni krokus ranteessa.

• Krokomatiili

Naiset eivät ymmärrä kuinka paljon miehet halveksuvat teidän perhosia ja kyyhkysiä. Ihan huoramaista touhua.

• hohhoijaaaa
        Krokomatiili kirjoitti:

Naiset eivät ymmärrä kuinka paljon miehet halveksuvat teidän perhosia ja kyyhkysiä. Ihan huoramaista touhua.

Kyllä huora huoran tuntee, oli tatuointi tai ei. Mukaanlukien mieshuorat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe