Haluan pienen tatuioinnin. Olen nainen. Koko ajan olen ollut sitä mieltä, että haluan eläintatuoinnin, ja nyt vaihtoehtoni ovat kutistuneet kolmeen: perhonen, karhu tai kyyhkynen.
Mikä näistä kolmesta on teistä paras? Minkä niistä itse ottaisitte?
Perhonen viestii minulle elämänvoimaa, muutosta johon on alistuttava sekä feminiinistä kauneutta.
Karhu viestii rauhallisuutta, lempeyttä ja maanläheisyyttä; en itse ole kovin rauhallinen persoonaltani, mutta haluaisin olla ja tykkään siitä, että karhu viestii sellaista muille ihmisille, eli että arvostan rauhallisuutta.
Kyyhkynen viestii vapautta, puhtautta, totuutta ja armollisuutta; nämä ovat korkeita asioita, joita mielelläni tatuioinnin kautta viestisin. Jos valitsisin kyyhkysen, se olisi kuva lentävästä kyyhkysestä.
Kiitos avusta :-)
Perhonen, kyyhkynen vai karhu?
10
383
Vastaukset
- fkdfanbjöanbadn
Jos näen jonkun jolla on joku noista eläimistä tatuoituna, mieleeni ei tule mikään noista viesteistä eikä uskomattoman uniikki persoonallisuus valotu mitenkään.
Ajattelen että tyyppi on ottanut tommosen tatuoinnin. - TeponjaSeponveliMatti
Joo, ihan turhia juttuja, tusinatatuointeja joita on kaikilla, ei kukaan edes ajattele että niillä olisi joku merkitys. Ei jatkoon!
- ding ding dong
Tatuoidut ja tarpeeksi luovat ihmiset ymmärtävät tatuoinneilla yleensä olevan merkitys.
- TeponjaSeponveliMatt
ding ding dong kirjoitti:
Tatuoidut ja tarpeeksi luovat ihmiset ymmärtävät tatuoinneilla yleensä olevan merkitys.
Kuten myös narkkarit näkevät happopäissään niissä kaikenlaisia merkityksiä. EI edelleenkään jatkoon...
- aivot narikassa?
TeponjaSeponveliMatt kirjoitti:
Kuten myös narkkarit näkevät happopäissään niissä kaikenlaisia merkityksiä. EI edelleenkään jatkoon...
Tatuointi ei tee ihmisestä narkkaria.
- TeponjaSeponveliMatt
aivot narikassa? kirjoitti:
Tatuointi ei tee ihmisestä narkkaria.
Onko joku väittänytkään? On eri asia lukea ja ymmärtää lukemansa...
- Ehehehee
TeponjaSeponveliMatt kirjoitti:
Onko joku väittänytkään? On eri asia lukea ja ymmärtää lukemansa...
Samoin voisi sanoa sinullekin.
- tatuoinnin omaava
Joko perhonen tai kyyhkynen olisi hyvä, kunhan se ei ole iso. Itselläni on pieni krokus ranteessa.
- Krokomatiili
Naiset eivät ymmärrä kuinka paljon miehet halveksuvat teidän perhosia ja kyyhkysiä. Ihan huoramaista touhua.
- hohhoijaaaa
Krokomatiili kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä kuinka paljon miehet halveksuvat teidän perhosia ja kyyhkysiä. Ihan huoramaista touhua.
Kyllä huora huoran tuntee, oli tatuointi tai ei. Mukaanlukien mieshuorat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813