Epäpuhdas polttoaine hajottaa autoja itärajalla
Lappeenrantalaisissa autokorjaamoissa on viime päivinä pyöritelty päitä ja korjattu polttoainesuodattimia. Epäpuhtaudet polttoaineessa ovat hajottaneet useita autoja. Autoja on tankattu rajan takana Rättijärvellä, Tatneftin asemalla.
Rättijärvi taas otsikoissa
5
335
Vastaukset
- äly hoi
vastaa nyt rehellisesti, kuinka korjataan polttoainesuodattimia. minä ainakin vaihdan niitä silloin tällöin,mutta k o r j a ta
- Helpottiko?
Voin vastata toisen puolesta, niitä korjataan esim.asennus virheestä.O-rengas jäänyt huonosti.tiiviste tai letku vuotaa.Tai korjataan vaihtamalla uusi tilalle.Onhan noita.
- roberta
Rehellisesti vastaan, että teksti on kopipeistattu Ylen uutisista.
- Naku
Näyttää olevan rehellisiä miehiä liikkeellä . Oktaanimäärää olen joskus epäillyt. Ei se nakuta, mutta näppituntumalla näin.
- Trim arvo
Naku kirjoitti:
Näyttää olevan rehellisiä miehiä liikkeellä . Oktaanimäärää olen joskus epäillyt. Ei se nakuta, mutta näppituntumalla näin.
Mittauta autostasi trim arvo, oktaani lukema siis.Itseltä mitattiin kun huolto asensi väärin bensasuodattimen, trim arvo piti olla 0,99-1,02.Oli 0,99, just niin kuin pitääkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164