Miten kertoa vanhemmille tyttöystävä? En ole puhunut hänestä viälä mitään. Ottaen senkin huomiion, että yleensä en puhu seurustelusta vanhemmilleni. Jos he eivät itse aloita keskustelua asiasta. Vanhemmilleni en uskalla puhua muutenkaan siitä mitä harrastan netissä. Kai he tiätävät, että katson lastensarjoja ja poneja, mutta on se silti vain välillä vaikeata.
Nyt on tilanne, että minun pitäisi puhua heille. Mutta tuskin suoraan viäläkään mainitsen kyseistä henkilöä tyttöystäväkseni. He eivät ole nähneet tyttöystävääni viälä. Ja emme edes tapaile kauhean usein. (333KM!!!) Oikeastaan oon van kerran nähnyt tyttöystäväni oikeassa elämässä. Nyt on tilanne, että pitäis puhua tästä. Pitäis puhua vähän välimatkasta ja tyttöystävän tapaamisesta. Mutta vittu kun vanhemmat alkaa aina valittaan jostain niin ei tee mieli puhua, mutta nyt ois vaan vitun pakko. Miten te selittäisitte tämän vanhemmillenne?
Miten kertoa tyttöystävästä vanhemmille?
2
421
Vastaukset
- Whippe
Jos et oo vielä valmis sanomaan sitä tyttöystäväkses, niin yritä selittää miten se on tärkee ystävä se on ja sillee... kuvaile sitä ja sen hyvii puolii. Jos ne arvaa nii sit yrität saada ne samalle kannalle, vähintäänkin tapaamaan se ystäväs (tyttös..??) Mut jos ne alkaa valittaa niin älä lannistu siitä vaan laita ne kuuntelemaan.
- luuseri
ootko sä se 13v/14v joka on kihloissa tyttöystävänsä kanssa jonka on tavannut vain kerran oikeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279